Momenteel gebruik ik in mijn joomla 2.5 site, extensie Jnews naar volle tevredenheid. Ik heb echter veel hinder van spam gebruikers die ik regelmatig handmatig moet verwijderen en wil dit dmv een captcha verhinderen.
Nu las ik op de site van joobi.com dat Jnews Plus de oplossing zou zijn voor dit probleem. En heb daarom Jnews plus aangeschaft(betaald). Echter ik kan nergens vinden waar ik die kan downloaden. De site van joobi reageert niet op mails en hulpvraag. Ik ben wel bekend bij joobi als user met een ww.
Weten jullie raad eventueel een alternatief??
Hans
Ik heb wel een account daar (maar geen betaalde extensie meer) en als ik inlog krijg ik een blokje met My purchases (die is bij mij dus leeg). Maar ik vermoed dat je bestand daar
moet staan.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl
- kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten
.
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
Ja daar moet ik zijn. Als ik inlog zie ik verder niets dat ik iets besteld heb e.d. nog steeds geen link naar Jnews+ gekregen en ook geen licentie gegevens. Maar dat komt misschien nog. Ik heb geen idee hoeveel dagen daar tussen zitten. Ik wacht dus maar even af.
Dank voor de reactie
Zal voorlopig maar als opgelost aanmerken.
Alle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!