Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost J-events vanaf frontend
J-events vanaf frontend
07 apr 2013 14:06
Hallo allemaal,
Is het mogelijk ,als een geregistreerde , J-Events via de frontend te updaten..? Dus zoals: werkzaamheden toevoegen , wijzigen en/of verwijderen.
De bedoeling is dat 4 personen via Login toegang kunnen krijgen om , via het frontend,
opdrachten in de kalender te zetten of van een opdracht die in de kalender staat te wijzigen naar een andere tijd cq andere dag .wie zou een hint kunnen geven ?
met dank , Jos
Is het mogelijk ,als een geregistreerde , J-Events via de frontend te updaten..? Dus zoals: werkzaamheden toevoegen , wijzigen en/of verwijderen.
De bedoeling is dat 4 personen via Login toegang kunnen krijgen om , via het frontend,
opdrachten in de kalender te zetten of van een opdracht die in de kalender staat te wijzigen naar een andere tijd cq andere dag .wie zou een hint kunnen geven ?
met dank , Jos
- zjoskebest
-
Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
-
J-events vanaf frontend
07 apr 2013 14:43
Hallo jos
dat zou geen probleem moeten zijn
Menubeheer: Bewerk menu-item dan Menu-itemtype en klik op selecteer en kies JEvents maken
en dan bij Toegang dan geregistreer toewijzen lijkt me
Tenzij men zich allemaal bij jou site moet registreren
dat zou geen probleem moeten zijn
Menubeheer: Bewerk menu-item dan Menu-itemtype en klik op selecteer en kies JEvents maken
en dan bij Toegang dan geregistreer toewijzen lijkt me
Tenzij men zich allemaal bij jou site moet registreren
- Leen2012
-
-
J-events vanaf frontend
07 apr 2013 17:00 - 07 apr 2013 17:01
Dank je Leen.
Ja, 4 personen mogen zich registreren.(1 hoofd en 3 anderen) Dat zijn de mensen die medewerken aan dat project. Zou ik dan beter voor alle 4 personen een categorie kunnen aanmaken? (dit is filosoferend want ....) Er zou ook een totaal overzicht moeten zijn. Maar het voornaamste is toch wel dat alle inlog-mensen toegang via frontend hebben en kunnen toevoegen en wijzigen.
Jos
Ja, 4 personen mogen zich registreren.(1 hoofd en 3 anderen) Dat zijn de mensen die medewerken aan dat project. Zou ik dan beter voor alle 4 personen een categorie kunnen aanmaken? (dit is filosoferend want ....) Er zou ook een totaal overzicht moeten zijn. Maar het voornaamste is toch wel dat alle inlog-mensen toegang via frontend hebben en kunnen toevoegen en wijzigen.
Jos
- zjoskebest
-
Heeft onderwerp gestart
-
J-events vanaf frontend
07 apr 2013 17:38
Hallo jos.
En als ik het goed heb dan als ze geregisteerd zijn kunnen ook later de agende items wijzigen.
maar of dat allen de maker van het item is weet ik weer niet geheel zeker.
maar zal bet wel mogelijk heid zijn om dat aan te passen dmv ergens in gebruikers beheer een groep aan te maken .
Maar dat merk je van zelf en anders hier weer vragen op forum er zullen best meer zijn die weten hoe je dat kan fixen.
Groet.Leen
En als ik het goed heb dan als ze geregisteerd zijn kunnen ook later de agende items wijzigen.
maar of dat allen de maker van het item is weet ik weer niet geheel zeker.
maar zal bet wel mogelijk heid zijn om dat aan te passen dmv ergens in gebruikers beheer een groep aan te maken .
Maar dat merk je van zelf en anders hier weer vragen op forum er zullen best meer zijn die weten hoe je dat kan fixen.
Groet.Leen
- Leen2012
-
-
J-events vanaf frontend
07 apr 2013 17:59
Hallo Jos
Ik heb het net beetje geprobeerd.
Je kan inderdaad als je medewerkes zijn geregisteerd in Gebruikersbeheer: Bewerk gebruiker
de rechten beetje aan te passen denk ik.
groetjes Leen
Ik heb het net beetje geprobeerd.
Je kan inderdaad als je medewerkes zijn geregisteerd in Gebruikersbeheer: Bewerk gebruiker
de rechten beetje aan te passen denk ik.
groetjes Leen
- Leen2012
-
-
J-events vanaf frontend
07 apr 2013 19:14
Hallo Leen , Dank je Ik zie dat je niet alleen geregistreerd heb ingeschakeld maar ook redacteur. Ik zal het allemaal uitproberen. Je was een goede hulp. fijne avond
Jos
Jos
- zjoskebest
-
Heeft onderwerp gestart
-
Tijd voor maken pagina: 0.720 seconden