Skip to main content

Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

opgelost gcalendar: COM_GCALENDAR_EVENT_BUSY_LABEL

gcalendar: COM_GCALENDAR_EVENT_BUSY_LABEL

11 apr 2013 16:44
.. en als ik doorklik op de link: "COM_GCALENDAR_EVENT_BUSY_LABEL" ontstaat er een:

"Not Found

The requested URL /component/gcalendar/event/1/21cvc4q6ud4d3urbcjree31c3k was not found on this server."

Deze fout onstaat NIET als ik ben ingelogd maar WEL als ik als gast naar een website kijk. Kennelijk heeft het wat te maken met permissies... hoe los ik dit op?

Mvg,
  • d216136
  • d216136's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Joomla!NL ontdekker
  • Joomla!NL ontdekker

11 apr 2013 17:36
update.. na het aanzetten van een aantal gcalendar plugins verschijnt er "Bezet" i.p.v. "COM_GCALENDAR_EVENT_BUSY_LABEL"
  • d216136
  • Joomla!NL ontdekker
  • Joomla!NL ontdekker

14 apr 2013 14:27 - 14 apr 2013 14:27
De settings binnen gcalendar blijken het probleem. In tegenstelling tot de 1.5.x versie moet hier meer gedaan worden om agenda's publiek leesbaar te krijgen (dit staat geheel los van de gcalendar magic cookie):

Ga naar componenten, kies gcalendar, kies kalenders en zet per kalender de toegangsrechten; "toegang" EN "ga naar inhoud" op "Publiek".
  • d216136
  • Joomla!NL ontdekker
  • Joomla!NL ontdekker
Moderators: JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.655 seconden
Gemaakt door Kunena

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie