Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Chronoforms geeft veld aan dat niet in formulier staat
Chronoforms geeft veld aan dat niet in formulier staat
14 apr 2013 13:26 - 14 apr 2013 13:56
Wederom een vraagstuk over Chronoforms waar ik niet uitkomt (en ja, ik heb goed gezocht).
Mijn formulier werkt, komt aan bij de webmaster en de persoon die het formulier invult.
Gek is alleen dat er in het mailtje een regel staat Onderwerp * terwijl dit niet in mijn formulier voorkomt!
Onderwerp * {onderwerp}
Zoals de brackets al aangeven wordt het veld ook niet gevuld, terwijl het wel verplicht was (had er eerst in staan, maar later weggehaald).
Ik heb in de code gekeken en daar staan alleen de velden in die ook zichtbaar in het formulier staan.
Wie weet de oplossing?
Edit Peter: Ik heb de titel van je topic aangepast (Juiste benaming Chronoforms)
Mijn formulier werkt, komt aan bij de webmaster en de persoon die het formulier invult.
Gek is alleen dat er in het mailtje een regel staat Onderwerp * terwijl dit niet in mijn formulier voorkomt!
Onderwerp * {onderwerp}
Zoals de brackets al aangeven wordt het veld ook niet gevuld, terwijl het wel verplicht was (had er eerst in staan, maar later weggehaald).
Ik heb in de code gekeken en daar staan alleen de velden in die ook zichtbaar in het formulier staan.
Wie weet de oplossing?
Edit Peter: Ik heb de titel van je topic aangepast (Juiste benaming Chronoforms)
- David
-
Heeft onderwerp gestart
- Vaste bezoeker van Joomla!NL
-
- Webneus 2
14 apr 2013 13:53
Als je het veld weggehaald hebt in het formulier, dan ben je waarschijnlijk alleen nog vergeten de template van de e-mail aan te passen.
.
.
- Peter
-
- Algemeen Moderator
-
14 apr 2013 14:14
Ik heb het nu in de editor wegehaald, maar het blijft er staan.
- David
-
Heeft onderwerp gestart
- Vaste bezoeker van Joomla!NL
-
- Webneus 2
14 apr 2013 15:09
Ik neem aan dat je in het actions gedeelte van je formulier bent en daar bij de email action voor configureren hebt gekozen.
Er opent dan een pop-up met daarin verschillende tabbladen. Ga naar het tabblad Template en pas daar de inhoud van de e-mail aan.
Klik op apply en daarna ook nog op opslaan en sluiten; Pas dan wordt het formulier opgeslagen.
Er opent dan een pop-up met daarin verschillende tabbladen. Ga naar het tabblad Template en pas daar de inhoud van de e-mail aan.
Klik op apply en daarna ook nog op opslaan en sluiten; Pas dan wordt het formulier opgeslagen.
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
- Peter
-
- Algemeen Moderator
-
Tijd voor maken pagina: 0.834 seconden