Skip to main content

Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

opgelost Chronoforms layout niet helemaal goed

Chronoforms layout niet helemaal goed

19 apr 2013 18:46 - 19 apr 2013 18:47
Hoi allemaal,

na een positieve ervaring op mijn andere site, wilde ik op mijn persoonlijke site ook overstappen op Chronoforms. Dat lukt prima, alleen mijn template gooit het formulier een beetje in de war. Ik stuit namelijk op twee problemen (zie: www.kristieraaijmakers.nl/index.php/contact ):
  1. Het berichtvak wordt slechts als één regel getoond, ongeacht hoe breed en hoog ik de kolom- en regelbreedte instel.
  2. De tekst van de verzendknop staat niet goed uitgelijnd, waardoor deze maar half zichtbaar is.

Oh ja en er staan vreemde lijnen in de formuliervelden, als ze wegkunnen zou dat mooi zijn, maar daar stoor ik me nog niet zo heel erg aan.

Iemand een idee hoe dit op te lossen is, moet dat in de css of kan het simpeler?

Groetjes Kristie
  • krisjuh22
  • krisjuh22's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL

Chronoforms layout niet helemaal goed

19 apr 2013 19:00 - 19 apr 2013 19:05
Hallo,

Wat de rare streep betreft, haal onderstaande buttonbg.jpg weg deze veroorzaakt de zogenaamde streep.
De verzend knop beter laten zien verwijder height 20px; ( dan wordt het berichtvak ook groter.)

styles.css regel 222
Code:
} .inputbox, input, textarea, select { background: url("../images/buttonbg.jpg") repeat-x scroll 0 0 transparent; border: 1px solid #E1E1E1; border-radius: 4px 4px 4px 4px; color: #13618D; height: 20px; padding-right: 4px; }
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens.
Vragen uitsluitend via dit Forum.
Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
  • Jelle
  • Jelle's Profielfoto
  • Algemeen Moderator
  • Algemeen Moderator
Moderators: JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.620 seconden
Gemaakt door Kunena

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie