Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost aanpassen lettertype in RSForm
aanpassen lettertype in RSForm
22 apr 2013 20:40
Hallo allemaal,
Ik heb een formulier gemaakt met de extensie RSForm, maar de lettertype van het formulier komt niet overeen met het lettertype van de andere pagina's op mijn site!
Hoe kan ik het lettertype van het formulier aanpassen zodat deze wel overeen komt met de rest van mijn site?
Bij voorbaat veel dank,
Frank
Ik heb een formulier gemaakt met de extensie RSForm, maar de lettertype van het formulier komt niet overeen met het lettertype van de andere pagina's op mijn site!
Hoe kan ik het lettertype van het formulier aanpassen zodat deze wel overeen komt met de rest van mijn site?
Bij voorbaat veel dank,
Frank
Toerisme Startpagina Callantsoog
website: www.callantsooginfo.nl
E-mail: info@callantsooginfo.nl
- zeevogel
-
Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
-
23 apr 2013 09:59
Volgens mij maakt RSForms gewoon gebruik van de css van je template. Het je een link naar je site? Dan is er misschien meer over te zeggen.
Tip: maak gebruik van de Firebug-addon voor Firefox (links naar deze tool hier te vinden). Met deze tool kan je o.a. van ieder onderdeel van de site de css definities achterhalen en waar in welk bestand ze staan. Tevens kan je met deze tool in de betreffende pagina van je site veranderingen aanbrengen in de css definities en meteen zien wat het effect is (later evt. wel zelf de aanpassingen aanbrengen in css bestanden).
Tip: maak gebruik van de Firebug-addon voor Firefox (links naar deze tool hier te vinden). Met deze tool kan je o.a. van ieder onderdeel van de site de css definities achterhalen en waar in welk bestand ze staan. Tevens kan je met deze tool in de betreffende pagina van je site veranderingen aanbrengen in de css definities en meteen zien wat het effect is (later evt. wel zelf de aanpassingen aanbrengen in css bestanden).
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
23 apr 2013 21:56
Hallo Astrid,
Firebug had ik al geinstalleerd, de lettergrootte aanpassen met Firebug lukt me wel maar ik begrijp niet in welk CSS bestand ik werk (hoe kan je dat zien?)
In welk bestand staat de HTML die ik in Firebug zie staan en waar de CSS code betrekking op heeft??
Het probleem met de letter is ook dat het bold is, ik kan het niet vinden waar de code hiervoor staat!
Wil je hierin advies geven?
Bij voorbaat veel dank!
De URL van de pagina waar het om gaat is;
Linkpagina
Firebug had ik al geinstalleerd, de lettergrootte aanpassen met Firebug lukt me wel maar ik begrijp niet in welk CSS bestand ik werk (hoe kan je dat zien?)
In welk bestand staat de HTML die ik in Firebug zie staan en waar de CSS code betrekking op heeft??
Het probleem met de letter is ook dat het bold is, ik kan het niet vinden waar de code hiervoor staat!
Wil je hierin advies geven?
Bij voorbaat veel dank!

De URL van de pagina waar het om gaat is;
Linkpagina
Toerisme Startpagina Callantsoog
- zeevogel
-
Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
-
23 apr 2013 22:06Hallo,/plugins/system/jch_optimize/cache/jscss.php?f=e0e195c5aa832429de6acd70fb7dc7a1-cache-plg_jch_optimize-69c53591473e1791bd528c8b5cec8a22&type=css&d=30 ( regel 263 )
Hier staat het maar het wordt wat moeilijk omdat je een optimize plugin gebruikt voor je CSS
Dit is de code die alles veranderen kan.
Code:
}
.art-postcontent li {
color: #07368D;
font-size: 18px;
font-weight: bold;
}
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Jelle
-
- Algemeen Moderator
-
Tijd voor maken pagina: 0.732 seconden