Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Database probleem Profile Plugin
25 apr 2013 19:34
Ik hoop dat hier iemand mij kan helpen want ik ben al een paar dagen aan het vechten hier mee. 
Ik heb de profile plugin van Joomla 2.5.9 aan gezet, bij registreren kan je dan extra gegevens invullen vervolgens kies je een plan via AEC subscription deze zorgt dat je een acount in Iproperty krijgt al Agent.
Alleen hier krijg ik dubbele aanhalingstekens in het formulier bv. "straat" i.p.v. straat. Als ik in de database kijk bij user_profile dan staat daar alles met dubbele aanhalingstekens.
Bij gebruikersbeheer/gebruiker in de adminstratie (Joomla) en dan profiel staan de gegevens wel goed dus zonder aanhalingstekens.
Probleem zowel in Joomla 2.5.9 als 3.0
Wie O wie kan mij helpen ??? AEC forum geeft geen antwoord en Iproperty stuurt mij weer naar AEC.
Als ik de Joomla profile plugin kan aanpassen is het probleem opgelost.

Ik heb de profile plugin van Joomla 2.5.9 aan gezet, bij registreren kan je dan extra gegevens invullen vervolgens kies je een plan via AEC subscription deze zorgt dat je een acount in Iproperty krijgt al Agent.
Alleen hier krijg ik dubbele aanhalingstekens in het formulier bv. "straat" i.p.v. straat. Als ik in de database kijk bij user_profile dan staat daar alles met dubbele aanhalingstekens.
Bij gebruikersbeheer/gebruiker in de adminstratie (Joomla) en dan profiel staan de gegevens wel goed dus zonder aanhalingstekens.
Probleem zowel in Joomla 2.5.9 als 3.0
Wie O wie kan mij helpen ??? AEC forum geeft geen antwoord en Iproperty stuurt mij weer naar AEC.
Als ik de Joomla profile plugin kan aanpassen is het probleem opgelost.
- robus
-
Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
-
26 apr 2013 17:08
Hallo robus,
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Welke PHP versie draait op je server? Ik kom in de bugtracker namelijk hetzelfde probleem tegen bij een PHP versie lager dan 5.2.17.
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Welke PHP versie draait op je server? Ik kom in de bugtracker namelijk hetzelfde probleem tegen bij een PHP versie lager dan 5.2.17.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
27 apr 2013 09:24
Hoi Astrid, dank je wel voor het welkom heten.
De server draait PHP 5.3.22.
Ik ben er wel achter dat het probleem komt door de Profile Plugin.
Deze zet de dubbele aanhalingstekens in de database. Omdat AEC deze gegevens letterlijk overneemt en in mijn Iproperty Agent zet vind ik daar die aanhalingstekens terug. Ik ben al in de profile.php gaan kijken of ik iets met reg_replace of met Json iets kan doen maar daar schiet op dit moment mijn kennis te kort.
Ik hoop dat je hier iets mee kan.
Gr.Ro
De server draait PHP 5.3.22.
Ik ben er wel achter dat het probleem komt door de Profile Plugin.
Deze zet de dubbele aanhalingstekens in de database. Omdat AEC deze gegevens letterlijk overneemt en in mijn Iproperty Agent zet vind ik daar die aanhalingstekens terug. Ik ben al in de profile.php gaan kijken of ik iets met reg_replace of met Json iets kan doen maar daar schiet op dit moment mijn kennis te kort.
Ik hoop dat je hier iets mee kan.
Gr.Ro
- robus
-
Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
-
27 apr 2013 10:45
Mijn kennis schiet daar helaas ook te kort. En weet ook niet of je verder in de problemen komt als je het al aan zou kunnen passen.
Maar ik zie wel dat AEC ook een integratie heeft met Community Builder. Misschien is dat een optie?
Maar ik zie wel dat AEC ook een integratie heeft met Community Builder. Misschien is dat een optie?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
Tijd voor maken pagina: 0.661 seconden