Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
api key
api key
26 apr 2013 18:14 - 26 apr 2013 18:21
Ik heb de plugin google maps geinstalleerd, trouwens al meermaals gebruikt. Nu echter op een nieuwe 2,5 joomla site.
plugin geactiveerd en de api-key ingegeven, nu wil ik via een artikel mijn google map weergeven en ik gebruik de locatie zoals ik voordien al had ingegeven. Maar ik krijg maar geen map te zien.
Heb mijn oude api-key gebruikt en identiek dezelfde gegevens ingegeven zoals op mijn andere site en toch werkt er iets niet.
Kan er mij iemand dringend helpen - alvast heel erg bedankt !!!
hieronder de coordinaten
Edit Astrid: Ik heb de code tussen codetags geplaatst, volgende keer graag zelf doen.
plugin geactiveerd en de api-key ingegeven, nu wil ik via een artikel mijn google map weergeven en ik gebruik de locatie zoals ik voordien al had ingegeven. Maar ik krijg maar geen map te zien.
Heb mijn oude api-key gebruikt en identiek dezelfde gegevens ingegeven zoals op mijn andere site en toch werkt er iets niet.
Kan er mij iemand dringend helpen - alvast heel erg bedankt !!!
hieronder de coordinaten
Code:
{googleMaps addr="51.1884706, 2.993983"}
- cb
-
Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
-
-
api key
26 apr 2013 18:23
Welke google maps plugin? Er zijn er meerdere. Klopt je syntax wel?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
api key
26 apr 2013 18:39
dit is mijn plugin:
www.kksou.com/php-gtk2/Joomla-Gadgets/go...Maps-plugin.php#demo
heb die ook op een andere site gebruikt en daar werkt het perfect
de andere site is ook gemaakt in 2,5-versie
www.kksou.com/php-gtk2/Joomla-Gadgets/go...Maps-plugin.php#demo
heb die ook op een andere site gebruikt en daar werkt het perfect
de andere site is ook gemaakt in 2,5-versie
- cb
-
Heeft onderwerp gestart
-
-
api key
26 apr 2013 19:53
Heb je het al zonder api key geprobeerd? Ik heb diverse Google map extensies, maar heb nog nooit een api key nodig gehad.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
-
-
- cb
-
Heeft onderwerp gestart
-
-
api key
27 apr 2013 11:03Sorry, ik ben eigenwijs. Heb de plugin geinstalleerd op een testsite, jouw code ingegeven, geen api key gebruikt en zie hier het resultaat:is een vereiste optie ....
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.
Login of registreer om deze te zien.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
-
-
api key
27 apr 2013 13:35
Het gaat hier niet om eigenwijs of niet, maar hier ziet u mijn resultaat. Op de ene site werkt het en op de andere site werkt het niet.
Niet tegenstaande dezelfde versie van plugin wordt gebruikt, dezelfde versie van joomla, dezelfde gegevens worden ingegeven. Enkel de locatie van mijn module is anders.
Mijn vraag is dus wat doe ik verkeerd of hoe los ik het op.
www.joomlatraining.be/nieuws
www.pattahon.be/
Niet tegenstaande dezelfde versie van plugin wordt gebruikt, dezelfde versie van joomla, dezelfde gegevens worden ingegeven. Enkel de locatie van mijn module is anders.
Mijn vraag is dus wat doe ik verkeerd of hoe los ik het op.
www.joomlatraining.be/nieuws
www.pattahon.be/
- cb
-
Heeft onderwerp gestart
-
-
api key
27 apr 2013 14:05
Ik wil alleen maar aangeven dat het dus niet aan de api key ligt. Het zou aan je template kunnen liggen, maar het zou ook een javascript conflict kunnen zijn.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
-
-
Tijd voor maken pagina: 0.865 seconden