Skip to main content

Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

Extensie voor het bijhouden van een dagjournaal o.i.d.

10 mei 2013 08:31
Hallo,

Ik weet eigenlijk niet of ik hier juist zit met m'n vraag, maar zet hem hier toch neer. Ik hoor het snel genoeg.

Wat wil ik graag:

Ik wil graag via Joomla 2.5.9 een informatiesysteem opzetten. De bedoeling is dat een vrijwilliger in kan loggen, bijv: Amsterdam, en daar een dagjournaal (Rapport) in kan vullen. De bedoeling is dat hij dan ook maar alleen de tijd en de gebeurtenis o.i.d. invult en hem lokaal kan afdrukken. Tevens moeten de ingevulde dagjournaals (rapporten) altijd weer in een overzicht toonbaar kunnen worden. ( Soort historie )
Dagjournaals van een vorige dag mogen niet meer gewijzigd kunnen worden en krijgen automatisch een unieke nummer.

Tevens zijn de vrijwilligers in het bezit van bepaalde diploma's en/of certificaten die een bepaalde geldigheidsduur hebben. Voor iedere afdeling zou ik een overzicht willen maken waarin de geldigheid staat, dit is natuurlijk niet zo'n heel groot probleem, maar als de geldigheid verloopt wil ik daarvan een pop-up zien, met naam (namen) en verloopdatum.

Nu weet ik alleen niet waar ik moet beginnen. Heeft iemand hierover suggesties en/of ideeën ?
Ik heb op internet al gezocht naar div. managementsystemen, maar denk zelf dat ik dan verkeerd zoek.

Alvast bedankt voor de evt. reacties.

met vriendelijke groet,

Fred
  • fnuus
  • fnuus's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL

12 mei 2013 12:09
Je wilt wel heel veel. Heb er zelf geen ervaring mee... maar misschien is dit iets?
groetjes,
Anne
www.numijneigenwebsite.nl + www.nmew.nl - KvK Brabant: 17281897Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
  • AnneM
  • AnneM's berichtenfoto
  • Joomla!NL vriend(in)
  • Joomla!NL vriend(in)
Moderators: JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 1.160 seconden
Gemaakt door Kunena

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie