Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Chronoforms component installeert niet
Chronoforms component installeert niet
11 mei 2013 15:42
Ik heb al zeer regelmatig problemen met deze site in de vorm dat hij dingen niet installeert met de melding kan installatiepakket niet vinden. Dan leeg ik de tmp map en dan opeens kan ik wel weer extensies installeren.
Echter nu loop ik weer helemaal vast. Ik snap niet waarom deze site zoveel problemen geeft en mijn andere site niet.
Anyway als ik het chronoforms component wil installeren krijg ik de volgende melding:
-1 - Er deed zich een fout voor.
Kopiëren mislukt
Terug naar controlepaneel
Probeer ik het dan nog een keer krijg ik weer de melding met kan geen installatiepakket vinden. Dan moet ik eerst de tmp map weer legen en dan krijg ik weer de zelfde melding als hier boven. Leeg ik de tmp map niet dan kan ik niks meer installeren.
Erg gefrustreerd begin ik inmiddels van de site te worden en ik kom telkens geen steek verder, omdat ik telkens tegen dit soort dingen aan loop. Kan dit liggen aan de template oid?
Echter nu loop ik weer helemaal vast. Ik snap niet waarom deze site zoveel problemen geeft en mijn andere site niet.
Anyway als ik het chronoforms component wil installeren krijg ik de volgende melding:
-1 - Er deed zich een fout voor.
Kopiëren mislukt
Terug naar controlepaneel
Probeer ik het dan nog een keer krijg ik weer de melding met kan geen installatiepakket vinden. Dan moet ik eerst de tmp map weer legen en dan krijg ik weer de zelfde melding als hier boven. Leeg ik de tmp map niet dan kan ik niks meer installeren.
Erg gefrustreerd begin ik inmiddels van de site te worden en ik kom telkens geen steek verder, omdat ik telkens tegen dit soort dingen aan loop. Kan dit liggen aan de template oid?
- Kitbe
-
Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
-
11 mei 2013 15:49
Hallo,
Heb je wel genoeg server ruimte over?
Heb je wel genoeg server ruimte over?
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Jelle
-
- Algemeen Moderator
-
12 mei 2013 18:58
Ik heb dit op een site ook.
Van mijn hoster moet ik dan alle mappen en bestanden op 757 zetten.
Dan installeren en daarna de mappen terugzetten naar 755 en de bestanden naar 644.
Van mijn hoster moet ik dan alle mappen en bestanden op 757 zetten.
Dan installeren en daarna de mappen terugzetten naar 755 en de bestanden naar 644.
groetjes,
Anne
Anne
www.numijneigenwebsite.nl + www.nmew.nl - KvK Brabant: 17281897 | Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- AnneM
-
- Joomla!NL vriend(in)
-
Tijd voor maken pagina: 0.934 seconden