Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost twitter op website zetten
twitter op website zetten
13 mei 2013 21:08
Welke (gratis) Joomla extensie (plug in , module) raden jullie aan om twitter berichtjes op onze website te zetten?
- marc17a
- Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
13 mei 2013 21:51 - 13 mei 2013 21:51
Ik heb zelf goede ervaringen met de
YooTheme Widgekit
.
Op de voorpagina van Joomla!Nl gebruiken we die hier ook.
Op de voorpagina van Joomla!Nl gebruiken we die hier ook.
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum. |
- WoodyF4u
- Moderator + Nieuwsteam
- pa2cjh
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
17 mei 2013 14:22
als ik wil dat al onze sportclubleden een tweet op onze site kunnen zetten, wat moet ik dan doen?
ik heb twitter roll deluxe gedownload.
Ik heb ook yootheme widgekitlite gedownload, maar weet niet welk onderdeel(extensie) ervan ik naar mijn site moet uploaden (er staan een 4tal mappen : additional,admin, media, site met elk nog eens onderverdelingen)
ik heb twitter roll deluxe gedownload.
Ik heb ook yootheme widgekitlite gedownload, maar weet niet welk onderdeel(extensie) ervan ik naar mijn site moet uploaden (er staan een 4tal mappen : additional,admin, media, site met elk nog eens onderverdelingen)
- marc17a
- Joomla!NL ontdekker
17 mei 2013 14:43Dat wordt een lastige en wat bedoel je daar precies mee? De meeste twitter extensies zijn alleen maar bedoeld om tweets van je eigen account te tonen. Bij sommige kan je filteren op hashtag, maar dan moeten je leden dus altijd die hashtag gebruiken.als ik wil dat al onze sportclubleden een tweet op onze site kunnen zetten, wat moet ik dan doen?
Gewoon het zipbestand installeren via extensiebeheer en je krijgt dan automatisch bij je modules de twitter module. Maar deze ondersteunt geen hashtags!Ik heb ook yootheme widgekitlite gedownload, maar weet niet welk onderdeel(extensie) ervan ik naar mijn site moet uploaden (er staan een 4tal mappen : additional,admin, media, site met elk nog eens onderverdelingen)
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
17 mei 2013 15:03
als je op de site
www.sporza.be/cm/sporza
naar beneden scrolt zie je rechts onderaan "keuze van sporza : tweets". Kunnen onze clubleden zo ook allen iets posten? Hoop dat dit voorbeeld laat zien wat ik bedoel.
naar beneden scrolt zie je rechts onderaan "keuze van sporza : tweets". Kunnen onze clubleden zo ook allen iets posten? Hoop dat dit voorbeeld laat zien wat ik bedoel.
- marc17a
- Joomla!NL ontdekker
17 mei 2013 15:25
Ik denk dat die een Twitter list is. Dus dan moet je in ieder geval die leden toevoegen aan een lijst van je account. Ik ken zo geen Joomla extensie, maar misschien iemand anders wel.
Op de voorbeeldsite hebben ze Embedded Timelines van Twitter in een iframe geplaatst.
Op de voorbeeldsite hebben ze Embedded Timelines van Twitter in een iframe geplaatst.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
17 mei 2013 19:36
Ik vond
dit artikel
nog waarin over een zakelijk-account voor Twitter wordt gesproken.
Dat is niet gratis, maar daarmee kun je al je leden op hetzelfde account laten Twittereren.
Hier staat het ook nog eens in het artikel: Twitteraccount delen
Zo kun je toch met de al eerder genoemde extensies je Tweets laten zien op je site.
Dat is niet gratis, maar daarmee kun je al je leden op hetzelfde account laten Twittereren.
Hier staat het ook nog eens in het artikel: Twitteraccount delen
Zo kun je toch met de al eerder genoemde extensies je Tweets laten zien op je site.
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum. |
- WoodyF4u
- Moderator + Nieuwsteam
25 jun 2013 09:45
Heb vandaag yoo theme widgekit gedownload en er verschijnt dat er 5 onderdelen(waaronder twitter module) succesvol zijn geInstalleerd. Maar bij modules staat echter geen twitter(noch iets anders). Wel staat widgekit bij componenten met de onderdelen lightbox , mediaplayer,slideshow spotlight. wat doe ik fout?
- marc17a
- Joomla!NL ontdekker
25 jun 2013 09:52
Ook niet als je een nieuwe module aanmaakt?
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
25 jun 2013 10:34
heb een nieuwe module aangemaakt en gekozen voor widgetkit twitter en dit is ook gelukt. Maar wat moet ik aan de rechterkant invullen? heb bij style gekozen voor single en mijn twitternaam heb ik geschreven bij "from user" (lukte niet) en bij "referencing user" (lukte ook niet). Kreeg altijd de volgende boodschap :
twitter
Please enable the PHP curl extension to use the Twitter widget
Please enable the PHP curl extension to use the Twitter widget
- marc17a
- Joomla!NL ontdekker
Tijd voor maken pagina: 0.734 seconden