Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Phoca maps ook na installeren NL taalbestanden op Engels
Phoca maps ook na installeren NL taalbestanden op Engels
26 mei 2013 13:56
Joomla 2.5.11
Het antwoord over hoe ik de 2 NL taalbestanden van Phoca Maps handmatig moet uploaden heb ik gevonden. Alleen na het uploaden blijven de termen 'get route' en 'from adress' op de website gewoon in het engels staan.
Binnen het component zelf kan ik bij 'taal' niet voer NL kiezen.
Wat doe ik toch nog verkeerd? Ik zou die 2 termen graag in het NL willen hebben.
www.boekbinderij-hoogendijk.nl/jupgrade --> contact
Het antwoord over hoe ik de 2 NL taalbestanden van Phoca Maps handmatig moet uploaden heb ik gevonden. Alleen na het uploaden blijven de termen 'get route' en 'from adress' op de website gewoon in het engels staan.
Binnen het component zelf kan ik bij 'taal' niet voer NL kiezen.
Wat doe ik toch nog verkeerd? Ik zou die 2 termen graag in het NL willen hebben.
www.boekbinderij-hoogendijk.nl/jupgrade --> contact
- duuren1974
-
Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
-
26 mei 2013 14:00
Voor zover ik het nog weet kan je dit binnen het component (of module) zelf opgeven/wijzigen
Groeten, Romke
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Romke
-
- Algemeen Moderator
-
26 mei 2013 14:27
Dat lijkt ook het geval. Alleen is de keuze beperkt: alleen Engels (UK). Ook na het uploaden van de taalbestanden.
- duuren1974
-
Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
-
26 mei 2013 16:22 - 27 mei 2013 08:34
Keuze? Ik ken geen keuzelijst van Phoca maps. Er is een invulveld onder "Kaarten" waar je nl in moet vullen voor zover ik weet.
En als je de plugin gebruikt moet je ook de taalbestanden voor de plugin installeren.
En als je de plugin gebruikt moet je ook de taalbestanden voor de plugin installeren.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
30 mei 2013 21:03
Bedankt Astrid! Dat was de oplossing: ook taalbestand voor plugin installaren. Had het nu alleen voor het component gedaan.
- duuren1974
-
Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
-
Tijd voor maken pagina: 0.779 seconden