Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Berichten in Easybook Reloaded verhuizen
Berichten in Easybook Reloaded verhuizen
28 mei 2013 12:12
Ik wil alle berichten in het Easybook Reloaded gastenboek verhuizen naar de nieuwe site. Weet iemand waar deze berichten in de root staan, en of ik ze dan daar vandaan via FTP kan verhuizen naar de nieuwe site.
- jzcreations
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
28 mei 2013 12:40
Hallo,
Deze staan in een tabel van de database.
Deze staan in een tabel van de database.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Jelle
-
- Algemeen Moderator
-
28 mei 2013 12:51
Hallo Jelle,
Kun je mij op weg helpen, waar en/of hoe kom ik in de databace
Kun je mij op weg helpen, waar en/of hoe kom ik in de databace
- jzcreations
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
28 mei 2013 13:00
Meestal in de admin van je host kan je via de phpMyAdmin je database bewerken.
Zoek de tabel van de berichten van Easybook exporteer deze en importeer die weer in de database van de andere site.
Let wel, enige kennis van de database is gewenst, een fout is zo gemaakt met als resultaat dat de site dan niet meer werkt.
Heb je geen kennis van SQL dus werken met phpMyAdmin dan eerst je er even in verdiepen.
Maak altijd wel eerst een backup!
Je kan ook natuurlijk bijvoorbeeld zoveel mogelijk berichten handmatig zelf invoeren in je nieuwe gastenboek. ( is natuurlijk afhankelijk hoeveel het er zijn )
Zoek de tabel van de berichten van Easybook exporteer deze en importeer die weer in de database van de andere site.
Let wel, enige kennis van de database is gewenst, een fout is zo gemaakt met als resultaat dat de site dan niet meer werkt.
Heb je geen kennis van SQL dus werken met phpMyAdmin dan eerst je er even in verdiepen.
Maak altijd wel eerst een backup!
Je kan ook natuurlijk bijvoorbeeld zoveel mogelijk berichten handmatig zelf invoeren in je nieuwe gastenboek. ( is natuurlijk afhankelijk hoeveel het er zijn )
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Jelle
-
- Algemeen Moderator
-
28 mei 2013 13:04
Zijn er 66 maar ik denk dat het de enige optie voor mij is. Toch bedankt ga maar beginnen aan het monniken werk
- jzcreations
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
Tijd voor maken pagina: 0.715 seconden