Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Gedepubliceerde artikelen zijn zichtbaar in blog
Gedepubliceerde artikelen zijn zichtbaar in blog
28 mei 2013 14:51
Hallo,
Ik ben bezig met het configureren van een categorie-blogsectie. In deze blog staan verschillende artikelen uit een gespecificeerde categorie. Het lijkt mij logisch dat als jij in deze categorie een artikel op gedepubliceerd zet, deze niet meer zichtbaar is in de blog. Dit is echter wel het geval,daarnaast komt er om het gedepubliceerde artikel een blauwe rand te staan. Niet echt de bedoeling.
Nu heb ik al even zitten rondzoeken bij de instellingen van de blogs e.d., maar ik kan niets vinden dat je dit uit kan schakelen. Weet iemand een manier om dit wel te doen?
Groet,
Dizma
Ik ben bezig met het configureren van een categorie-blogsectie. In deze blog staan verschillende artikelen uit een gespecificeerde categorie. Het lijkt mij logisch dat als jij in deze categorie een artikel op gedepubliceerd zet, deze niet meer zichtbaar is in de blog. Dit is echter wel het geval,daarnaast komt er om het gedepubliceerde artikel een blauwe rand te staan. Niet echt de bedoeling.
Nu heb ik al even zitten rondzoeken bij de instellingen van de blogs e.d., maar ik kan niets vinden dat je dit uit kan schakelen. Weet iemand een manier om dit wel te doen?
Groet,
Dizma
- Smedia
-
Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
-
-
28 mei 2013 15:31
ben je soms als administrator ingelogd in de frontend waardoor je de bewuste artikelen ziet staan?
Met vriendelijke groet,
Jheroen Briels
Joomlapartner , websites maatwerk migratie design onderhoud KvK 320 83 434
Joomlahostingsupport , Joomla! hosting
Jheroen Briels
Joomlapartner , websites maatwerk migratie design onderhoud KvK 320 83 434
Joomlahostingsupport , Joomla! hosting
- Jheroen
-
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
-
-
29 mei 2013 16:30
Nee, dat is niet het geval.
Alle browsers hebben dit, inclusief degene waar ik wel bij ingelogd ben.
Alle browsers hebben dit, inclusief degene waar ik wel bij ingelogd ben.
- Smedia
-
Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
-
-
30 mei 2013 08:31
Hallo Smedia,
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Heb je een link naar je site? Heb je zelf iets veranderd aan ACL (toegangsrechten en/of niveaus)?
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Heb je een link naar je site? Heb je zelf iets veranderd aan ACL (toegangsrechten en/of niveaus)?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
30 mei 2013 08:51
Bedankt.
Nee ik heb geen link naar mijn site. Deze draait nu nog lokaal. Aan de rechten instellingen heb ik weinig tot niets veranderd. Ik kan eens kijken naar de rechten, misschien dat dit een oplossing biedt.
Nee ik heb geen link naar mijn site. Deze draait nu nog lokaal. Aan de rechten instellingen heb ik weinig tot niets veranderd. Ik kan eens kijken naar de rechten, misschien dat dit een oplossing biedt.
- Smedia
-
Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
-
-
30 mei 2013 09:12
Hmmm...
Gek genoeg zijn de rechten wel de oplossing voor mijn probleem. Zoals aangegeven heb ik weinig tot niets aan de rechten veranderd. Aangezien ik blauwe omlijning zag als je de website bezoekt als publiek, heb ik de rechten in het publieke gedeelte aangepast. Alle in te stellen rechten stonden op niet ingesteld. Hier heb ik wat mee lopen proberen.
Wat blijkt, als je de rechten bewerk status op geweigerd zet. Is het probleem opgelost.
Gek genoeg zijn de rechten wel de oplossing voor mijn probleem. Zoals aangegeven heb ik weinig tot niets aan de rechten veranderd. Aangezien ik blauwe omlijning zag als je de website bezoekt als publiek, heb ik de rechten in het publieke gedeelte aangepast. Alle in te stellen rechten stonden op niet ingesteld. Hier heb ik wat mee lopen proberen.
Wat blijkt, als je de rechten bewerk status op geweigerd zet. Is het probleem opgelost.

- Smedia
-
Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
-
-
30 mei 2013 09:20
Rechten moet je in principe altijd standaard laten staan. Als je wilt experimenteren, gebruik dan een kopie van je site, of maak van te voren een backup die je terug kunt zetten als het mis gaat.
Maar fijn dat het opgelost is.
Dank je wel voor de terugkoppeling.
Je kunt in de toekomst zelf na het terugkoppelen de topic sluiten door op de groene "opgelost" knop te klikken.
Maar fijn dat het opgelost is.
Dank je wel voor de terugkoppeling.
Je kunt in de toekomst zelf na het terugkoppelen de topic sluiten door op de groene "opgelost" knop te klikken.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
Tijd voor maken pagina: 0.839 seconden