Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Proforms basic
Proforms basic
28 mei 2013 20:38 - 28 mei 2013 20:39
Hallo en eigenlijk help!
Ik heb een joomla 2,5 site met daarop de module proforms. Alles ingevuld en zodra je een formulier invult en verzend werkt het perfect. Zie ook het bedank woord en klaar. Mails komen ook keurig binnen dus eigenlijk niets aan de hand ware het niet dat het volgende formulier niet meer werkt. Hij wordt nog wel getoond alleen bij het verzenden gebeurt er niets meer. Wie kan mij helpen?
groet,
JAn Keizer
bunnelatin.nl/index.php/aanmelden
Ik heb een joomla 2,5 site met daarop de module proforms. Alles ingevuld en zodra je een formulier invult en verzend werkt het perfect. Zie ook het bedank woord en klaar. Mails komen ook keurig binnen dus eigenlijk niets aan de hand ware het niet dat het volgende formulier niet meer werkt. Hij wordt nog wel getoond alleen bij het verzenden gebeurt er niets meer. Wie kan mij helpen?
groet,
JAn Keizer
bunnelatin.nl/index.php/aanmelden
- jan@jankeizer.nl
-
Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
-
Proforms basic
29 mei 2013 09:18
Kan het niet reproduceren. Als het goed is, heb je 2 testaanmeldingen van mij binnen.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
Proforms basic
29 mei 2013 09:24
Goedemorgen Astrid,
Ik heb idd twee testen binnen. Dank! Ben nog er lang zoekend geweest en denk dat het in de cache zit. In de template van Ja-purity stond de " Enable Development Mode" op no en deze staat nu op yes en het lijkt te werken.
Kan jij een verband leggen?
gr. Jan
Ik heb idd twee testen binnen. Dank! Ben nog er lang zoekend geweest en denk dat het in de cache zit. In de template van Ja-purity stond de " Enable Development Mode" op no en deze staat nu op yes en het lijkt te werken.
Kan jij een verband leggen?
gr. Jan
- jan@jankeizer.nl
-
Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
-
Proforms basic
29 mei 2013 09:51
Niet direct, maar het zou kunnen.
Hier
staat wel iets over conflicten i.c.m. die instellingen.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
Proforms basic
30 mei 2013 07:48
Sinds de development cache uitstaat geen problemen meer gehad. Dank voor het meedenken.
Jan
Jan
- jan@jankeizer.nl
-
Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
-
Tijd voor maken pagina: 1.061 seconden