Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Community Buider
Community Buider
15 jun 2013 13:26
Hoi Allemaal,
Ik wil graag een link in een artikel maken naar een tab van Community Builder zodat alleen die tab wordt weergegeven.
Heb al van alles geprobeerd maar het lukt niet.
Ik gebruikt joomla 2.5.9
En CB 1.9
dit is de vrije onbetaalde versie.
Vroeger was er een module van cb die je via loadposition in een artikel kon plaatsen maar helaas kan ik dat voor deze versie nergens vinden.
Heeft iemand een voorbeeldje voor een link naar een tabblad van CB
Alvast bedankt.
Ik wil graag een link in een artikel maken naar een tab van Community Builder zodat alleen die tab wordt weergegeven.
Heb al van alles geprobeerd maar het lukt niet.
Ik gebruikt joomla 2.5.9
En CB 1.9
dit is de vrije onbetaalde versie.
Vroeger was er een module van cb die je via loadposition in een artikel kon plaatsen maar helaas kan ik dat voor deze versie nergens vinden.
Heeft iemand een voorbeeldje voor een link naar een tabblad van CB
Alvast bedankt.
- vzodjoomla
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
-
Community Buider
21 jun 2013 15:53
Helaas heeft er nog niemand geantwoord op mijn vraag.
een andere oplossing zou kunnen zijn als ik in het vrienden tab meer gegeves over de bewuste persoon zou kunnen vermelden bijvoorbeeld zijn of haar telefoon nummer. Helaas lukt het me op geen enkele wijze, ook niet met query's etc. Heb al een programma gekocht Pro profile van Joom Duck maar helaas werkt dit niet naar behoren en is het onmogelijk om meer gegevens te laten zien van een geregistreerde door een andere geregistreerde. Het is de bedoeling dat er een soort van telefooncirkel gemaakt wordt met behulp van de gegevens die in Community Builder staan.
Graag een reactie,
Hans
een andere oplossing zou kunnen zijn als ik in het vrienden tab meer gegeves over de bewuste persoon zou kunnen vermelden bijvoorbeeld zijn of haar telefoon nummer. Helaas lukt het me op geen enkele wijze, ook niet met query's etc. Heb al een programma gekocht Pro profile van Joom Duck maar helaas werkt dit niet naar behoren en is het onmogelijk om meer gegevens te laten zien van een geregistreerde door een andere geregistreerde. Het is de bedoeling dat er een soort van telefooncirkel gemaakt wordt met behulp van de gegevens die in Community Builder staan.
Graag een reactie,
Hans
- vzodjoomla
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
-
Community Buider
22 jun 2013 10:52
Heb je je vraag al eens op het forum van de makers gesteld? Blijkbaar is er hier niemand met voldoende kennis van CB om je verder te helpen.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
Community Buider
22 jun 2013 14:11
Hoi Astrid,
Nee heb ik nog niet gedaan om de volgende redenen.
zodra het gaat om een wat afwijkend gebruik van CB verwijzen de moderatoren van CB al heel snel naar de te koop aangeboden modules en plugins. En andere vragen worden vaak beantwoord met zie Faq en oudere oplossingen.
De site waar het voor nodig is, is van een vereniging en moet natuurlijk kosteloos worden geprovided, gemaakt en onderhouden.
Dat onderhouden is mijn taak als lid van de club www.vzod-uvo.nl
Heb al ongeveer 30 dollar uitgegeven aan een component (Profile Pro) van JoomDuck maar dat is ook de oplossing niet.
Er zou een oplossing kunnen zitten in het vriendenpad wat getoond word op je profiel. Ik ben in staat om in de database vrienden te plaatsen bij wie ik wil zonder dat ze zelf vrienden aan hoeven te klikken. Op die manier word de avatar van diegene getoond op je profiel maar het is de bedoeling dat daar meer gegevens zoals telefoonnummer en mobiel nummer bij komen te staan.
Eindresultaat moet zijn een telefooncirkel.
Het weergeven van CB velden in PHP lukt me wel maar zo gauw het gaat om zelf gemaakte velde lukt het niet mee. DIt zijn de velden die bijvoorbeeld cb_telefoon heten. Heb onvoldoende php en HTML kennis om zelf iets te schrijven wat ook veilig is.
Gr
Hans
Nee heb ik nog niet gedaan om de volgende redenen.
zodra het gaat om een wat afwijkend gebruik van CB verwijzen de moderatoren van CB al heel snel naar de te koop aangeboden modules en plugins. En andere vragen worden vaak beantwoord met zie Faq en oudere oplossingen.
De site waar het voor nodig is, is van een vereniging en moet natuurlijk kosteloos worden geprovided, gemaakt en onderhouden.
Dat onderhouden is mijn taak als lid van de club www.vzod-uvo.nl
Heb al ongeveer 30 dollar uitgegeven aan een component (Profile Pro) van JoomDuck maar dat is ook de oplossing niet.
Er zou een oplossing kunnen zitten in het vriendenpad wat getoond word op je profiel. Ik ben in staat om in de database vrienden te plaatsen bij wie ik wil zonder dat ze zelf vrienden aan hoeven te klikken. Op die manier word de avatar van diegene getoond op je profiel maar het is de bedoeling dat daar meer gegevens zoals telefoonnummer en mobiel nummer bij komen te staan.
Eindresultaat moet zijn een telefooncirkel.
Het weergeven van CB velden in PHP lukt me wel maar zo gauw het gaat om zelf gemaakte velde lukt het niet mee. DIt zijn de velden die bijvoorbeeld cb_telefoon heten. Heb onvoldoende php en HTML kennis om zelf iets te schrijven wat ook veilig is.
Gr
Hans
- vzodjoomla
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
-
Tijd voor maken pagina: 0.640 seconden