Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Phoca Gallery
Phoca Gallery
24 jun 2013 10:09
Ik ben benieuwd of er meerdere forumleden problemen hebben met picassa webalbum in combinatie met Phoca Gallery.
Mijn oude albums doen het en kan ik ook opnieuw toevoegen. Maar maar het lukt niet meer om nieuwe albums te tonen. Kan het zijn dat Google iets veranderd heeft?
Alvast bedankt,
Edwin
Mijn oude albums doen het en kan ik ook opnieuw toevoegen. Maar maar het lukt niet meer om nieuwe albums te tonen. Kan het zijn dat Google iets veranderd heeft?
Alvast bedankt,
Edwin
- edwerf
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
Phoca Gallery
24 jun 2013 11:10
Edwin,
Concreet snap ik je vraag niet.
Je geeft aan dat je wel albums kunt aanmaken, maar dat ze niet worden getoond.
Klopt dat?
Op welke manier toon je de albums op je site? Categorie-weergave of per stuk?
Graag iets meer info.
Concreet snap ik je vraag niet.
Je geeft aan dat je wel albums kunt aanmaken, maar dat ze niet worden getoond.
Klopt dat?
Op welke manier toon je de albums op je site? Categorie-weergave of per stuk?
Graag iets meer info.
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum. |
- WoodyF4u
-
- Moderator + Nieuwsteam
-
Phoca Gallery
24 jun 2013 11:39
Hoi Wouter, bedankt voor je snelle reactie. De foto's staan op picasawebalbum
plus.google.com/photos/10058117196534437...379165409?banner=pwa
.
Ik wil de foto's met phoca gallery onderaan in een artikel zetten zoals ik met khemtittravel.nl/thailand/zuid-thailand-.../478-phuket-fantasea gedaan heb.
Met oudere albums uit Picassa Webalbum lukt dit allemaal. Maar met nieuwe albums niet meer. Volgens mij doe ik exact hetzelfde, ben al 3 dagen bezig zonder resultaat.
Ik wil de foto's met phoca gallery onderaan in een artikel zetten zoals ik met khemtittravel.nl/thailand/zuid-thailand-.../478-phuket-fantasea gedaan heb.
Met oudere albums uit Picassa Webalbum lukt dit allemaal. Maar met nieuwe albums niet meer. Volgens mij doe ik exact hetzelfde, ben al 3 dagen bezig zonder resultaat.
- edwerf
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
Phoca Gallery
24 jun 2013 11:46
Waar doe je de upload naar de Google-server?
Via Picasaweb of via Google Plus?
De URL voor een album van Picasaweb is anders dan de URL die verwijst naar hetzelfde album bekeken via Google plus.
Omdat ik daar zelf ook tegenaan liep, heb ik voor beide situaties onlangs een beknopte uitleg gemaakt.
lees deze maar eens door: Met Picasaweb of Google+ en Phoca Gallery foto’s op een Joomla!site zetten
Via Picasaweb of via Google Plus?
De URL voor een album van Picasaweb is anders dan de URL die verwijst naar hetzelfde album bekeken via Google plus.
Omdat ik daar zelf ook tegenaan liep, heb ik voor beide situaties onlangs een beknopte uitleg gemaakt.
lees deze maar eens door: Met Picasaweb of Google+ en Phoca Gallery foto’s op een Joomla!site zetten
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
- WoodyF4u
-
- Moderator + Nieuwsteam
-
Phoca Gallery
24 jun 2013 11:49
Bedankt! ik gebruikte altijd picasaweb. Zal inderdaad eens naar Googleplus kijken. Heb je eventueel ervaring met Flickr? Ik loop met Google al meerdere keren tegen dit soort dingen aan (google maps, weather extentie en nu picassa).
- edwerf
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
Phoca Gallery
24 jun 2013 12:08
Ik gebruikte (en gebruik nog altijd) Picasaweb.
Wel is het zo dat je bij inloggen eerst in Google Plus komt. Direct klikken op het linkje om van Google Plus naar Picasaweb te gaan, geeft weer toegsng tot Picasaweb.
Wanneer ik daar de handelingen uitvoer, zoals beschreven, kan ik tot op heden nog zonder problemen met Picasaweb mijn Phoca Gallery vullen.
Met Flickr heb ik geen ervaringen.
Wel is het zo dat je bij inloggen eerst in Google Plus komt. Direct klikken op het linkje om van Google Plus naar Picasaweb te gaan, geeft weer toegsng tot Picasaweb.
Wanneer ik daar de handelingen uitvoer, zoals beschreven, kan ik tot op heden nog zonder problemen met Picasaweb mijn Phoca Gallery vullen.
Met Flickr heb ik geen ervaringen.
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
- WoodyF4u
-
- Moderator + Nieuwsteam
-
Phoca Gallery
25 jun 2013 02:48
Bedankt Wouter! Met de Google Plus url heeft Google mij 3 dagen bezig gehouden.
Mocht iemand een goed alternatief voor picasa webalbums hebben dan hoor ik het graag. Beter om niet te afhankelijk van Google te zijn. Iets dat vandaag werkt kunnen ze morgen zomaar stoppen.
Mocht iemand een goed alternatief voor picasa webalbums hebben dan hoor ik het graag. Beter om niet te afhankelijk van Google te zijn. Iets dat vandaag werkt kunnen ze morgen zomaar stoppen.
- edwerf
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
Tijd voor maken pagina: 0.685 seconden