Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
PDF extentie
PDF extentie
26 jun 2013 08:10
Hallo allemaal,
Voor een site zoek ik een extentie plugin of module die uit een specifike map het laatst toegevoegde PDH document toont.
Bij ons op school komt er elke week een nieuwskrant uit, deze wordt in Phoca download gezet dus deze is te downloaden maar we willen graag dat de laatste te lezen is uit de map Phoca download.
Hij moet dus kunnen zien aan de datum wat de laatste is en tonen.
Weet iemand of dit bestaat, ik heb al gezocht op extensions.joomla.org maar zie door de bomen het bos niet meer
GR Naj
Voor een site zoek ik een extentie plugin of module die uit een specifike map het laatst toegevoegde PDH document toont.
Bij ons op school komt er elke week een nieuwskrant uit, deze wordt in Phoca download gezet dus deze is te downloaden maar we willen graag dat de laatste te lezen is uit de map Phoca download.
Hij moet dus kunnen zien aan de datum wat de laatste is en tonen.
Weet iemand of dit bestaat, ik heb al gezocht op extensions.joomla.org maar zie door de bomen het bos niet meer
GR Naj
- Naj Kwin
-
Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
-
PDF extentie
26 jun 2013 10:09
Met vriendelijke groet,
Jheroen Briels
Joomlapartner , websites maatwerk migratie design onderhoud KvK 320 83 434
Joomlahostingsupport , Joomla! hosting
Jheroen Briels
Joomlapartner , websites maatwerk migratie design onderhoud KvK 320 83 434
Joomlahostingsupport , Joomla! hosting
- Jheroen
-
-
-
PDF extentie
26 jun 2013 15:39
Hallo Jheroen,
Ik heb Phoca download al geinstaleerd en er komt een mooie lijst zofar zo good echter ik wil graag dat de laatst toegevoegd te lezen is zonder hem eerst te downloaden en de sortering moet dan plaats vinden op toevoegingsdatum. Kan wel via een wrapper doen maar dan moet ik elke week de URL aanpassen waar ik geen tijd voor heb.
Kort gezegt zoek dus een soort van Wrapper die de laatst toegevoegde bestand automatisch toont uit map Pphoca Download.
Ik heb Phoca download al geinstaleerd en er komt een mooie lijst zofar zo good echter ik wil graag dat de laatst toegevoegd te lezen is zonder hem eerst te downloaden en de sortering moet dan plaats vinden op toevoegingsdatum. Kan wel via een wrapper doen maar dan moet ik elke week de URL aanpassen waar ik geen tijd voor heb.
Kort gezegt zoek dus een soort van Wrapper die de laatst toegevoegde bestand automatisch toont uit map Pphoca Download.
- Naj Kwin
-
Heeft onderwerp gestart
-
PDF extentie
26 jun 2013 20:14 - 26 jun 2013 20:14
Misschien moet je aan een combinatie denken.
Phoca Downloads kan je pdf-bestanden tonen.
Ook in de volgorde die jij wil hebben. Kijk in de back-end bij deze extensie maar eens rechtsboven achter de knop Opties.
Daar staat o.a. de sorteermethode.
En om een pdf direct te tonen zou je eens kunnen stoeien met ARI Docs Viewer .
Phoca Downloads kan je pdf-bestanden tonen.
Ook in de volgorde die jij wil hebben. Kijk in de back-end bij deze extensie maar eens rechtsboven achter de knop Opties.
Daar staat o.a. de sorteermethode.
En om een pdf direct te tonen zou je eens kunnen stoeien met ARI Docs Viewer .
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum. |
- WoodyF4u
-
- Moderator + Nieuwsteam
-
PDF extentie
28 jun 2013 17:21
Hallo Woody,
Natuurlijk heb ik hier al aan gedacht alleen het bestand moet ongeacht welke bestandsnaam het heeft getoond worden. en met Ari doc moet ik een bestandsnaam opgeven. Ik wil het eingelijk zo hebben dat op het moment ik een bestand op de server zet in een bepaalde map, uit deze map meteen de laatste telezen is zonder hem te hoefen downloaden. ik zoek dus een ssort van Ari doc die niet naar de bestandsnaam kijkt maar naar de laatst toegevoegde datum.
Natuurlijk heb ik hier al aan gedacht alleen het bestand moet ongeacht welke bestandsnaam het heeft getoond worden. en met Ari doc moet ik een bestandsnaam opgeven. Ik wil het eingelijk zo hebben dat op het moment ik een bestand op de server zet in een bepaalde map, uit deze map meteen de laatste telezen is zonder hem te hoefen downloaden. ik zoek dus een ssort van Ari doc die niet naar de bestandsnaam kijkt maar naar de laatst toegevoegde datum.
- Naj Kwin
-
Heeft onderwerp gestart
-
PDF extentie
29 jun 2013 09:01
Hmmm, ik snap je vraag en wens, maar heb daar zelf zo 123 geen oplossing of suggestie voor.
ik hoop dat iemand anders je misschien nog de juiste extensie kan aanraden.
ik hoop dat iemand anders je misschien nog de juiste extensie kan aanraden.
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum. |
- WoodyF4u
-
- Moderator + Nieuwsteam
-
Tijd voor maken pagina: 0.690 seconden