Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost JCE editor verdwenen
JCE editor verdwenen
28 jun 2013 10:16 - 28 jun 2013 10:21
All,
Mijn editor is verdwenen uit m'n artikels. Ik zie enkel de tekst met html-codes staan. Ik probeerde JCK in de plaats, maar ook deze verscheen niet bij m'n artikels.
Ik deïnstalleerde de editors al, maar na herinstallatie werkte dit nog steeds niet.
Iemand dit al voor gehad? Ik kan wel netjes alle instellingen van de editor bij componenten aanpassen.
Zie bijlage voor afbeelding.
Veel dank!
Mijn editor is verdwenen uit m'n artikels. Ik zie enkel de tekst met html-codes staan. Ik probeerde JCK in de plaats, maar ook deze verscheen niet bij m'n artikels.
Ik deïnstalleerde de editors al, maar na herinstallatie werkte dit nog steeds niet.
Iemand dit al voor gehad? Ik kan wel netjes alle instellingen van de editor bij componenten aanpassen.
Zie bijlage voor afbeelding.
Veel dank!
- Goewardus
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
JCE editor verdwenen
28 jun 2013 10:37
Zet bij de Algemene instellingen en bij de Gebruikersinstellingen de editor eens op Geen editor.
Zowel bij de Algemene instellingen als bij de Gebruikersinstellingen klikken op Opslaan.
Nu heeft Joomla even geen editor gekoppeld aan de gebruikers en ook niet bij de Algemene instellingen.
Ga vervolgens opnieuw naar de Algemene instellingen en de Gebruikersinstellingen en schakel de JCE-editor weer in.
Als het goed is komt de toolbar weer terug.
Zowel bij de Algemene instellingen als bij de Gebruikersinstellingen klikken op Opslaan.
Nu heeft Joomla even geen editor gekoppeld aan de gebruikers en ook niet bij de Algemene instellingen.
Ga vervolgens opnieuw naar de Algemene instellingen en de Gebruikersinstellingen en schakel de JCE-editor weer in.
Als het goed is komt de toolbar weer terug.
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum. |
- WoodyF4u
-
- Moderator + Nieuwsteam
-
JCE editor verdwenen
29 jun 2013 10:37
Ik vind bij de gebruikersinstellingen niet de mogelijkheid om de editor uit te schakelen.
Ik ga naar 'gebruikers' en daarna rechts op de knop 'opties', eerste tabblad 'component'.
Moet ik ergens elders zoeken?
Bedankt!
Ik ga naar 'gebruikers' en daarna rechts op de knop 'opties', eerste tabblad 'component'.
Moet ik ergens elders zoeken?
Bedankt!
- Goewardus
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
JCE editor verdwenen
29 jun 2013 10:42
Je moet de gebruiker zelf aanklikken en dan zie je rechts voorkeuren voor taal en editor.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
Tijd voor maken pagina: 0.762 seconden