Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Mad4Joomla verzend/Reset button niet zichtbaar
29 jun 2013 09:41
Ik Mad4Joomla component geïnstalleerd maar nu zijn de verzend en reset button niet zichtbaar.
Ik heb gezocht in de configuratie van het component maar daar kan ik niets vinden.
Ik heb gezocht in de configuratie van het component maar daar kan ik niets vinden.
- jzcreations
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
30 jun 2013 15:52
De verzend-knop is ingebouwd in het component. Mogelijk ligt het aan je template?
Is de knop niet zichtbaar i.v.m. CSS?
Check met Firebug.
Kan je wel het standaard Joomla contactformulier gebruiken? Is daar wel een verzend-knop zichtbaar?
Mad4Joomla gebruikt de standaard Joomla PHPmailer.
Is de knop niet zichtbaar i.v.m. CSS?
Check met Firebug.
Kan je wel het standaard Joomla contactformulier gebruiken? Is daar wel een verzend-knop zichtbaar?
Mad4Joomla gebruikt de standaard Joomla PHPmailer.
groetjes,
Anne
Anne
www.numijneigenwebsite.nl + www.nmew.nl - KvK Brabant: 17281897 | Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- AnneM
-
- Joomla!NL vriend(in)
-
30 jun 2013 20:07
Hallo Anne,
Ik ben bang dat ik je niet helemaal begrijp.
Ik begrijp dat de verzend button is ingebouwd in het component, maar waar in de backhand van het component moet ik zijn om de verzend button aan of uit te zetten.
En waar kan ik het standaard contactformulier in Joomla 2.5 vinden.
Ik ben bang dat ik je niet helemaal begrijp.
Ik begrijp dat de verzend button is ingebouwd in het component, maar waar in de backhand van het component moet ik zijn om de verzend button aan of uit te zetten.
En waar kan ik het standaard contactformulier in Joomla 2.5 vinden.
- jzcreations
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
30 jun 2013 23:12
In Mad4Joomla maak je je formulier aanen je maakt de link (naar het formulier aan)
Je kunt dus geen verzend-buton aan of uitzetten.
Via een menu-item selecteer je dan Mad4Joomla.
Het standaard Joomla contactformulier maak je via een contactpersoon; dan vind je rechts "e-mail opties"
Ook bij het standaard Joomla contactformulier maak je een menu-item aan. De instellingen kan je verder helemaal aan of uitzetten in de instellingen van het menu-item
Bij een Mad4Joomla contactformulier doe je dat in het component zelf.
Je kunt dus geen verzend-buton aan of uitzetten.
Via een menu-item selecteer je dan Mad4Joomla.
Het standaard Joomla contactformulier maak je via een contactpersoon; dan vind je rechts "e-mail opties"
Ook bij het standaard Joomla contactformulier maak je een menu-item aan. De instellingen kan je verder helemaal aan of uitzetten in de instellingen van het menu-item
Bij een Mad4Joomla contactformulier doe je dat in het component zelf.
groetjes,
Anne
Anne
www.numijneigenwebsite.nl + www.nmew.nl - KvK Brabant: 17281897 | Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- AnneM
-
- Joomla!NL vriend(in)
-
01 jul 2013 10:14
Anne,
Het probleem zit ergens in Joomla maar daar kan ik wel wat hulp bij gebruiken, ben een lange tijd uit Joomla geweest vandaar.
Het probleem zit ergens in Joomla maar daar kan ik wel wat hulp bij gebruiken, ben een lange tijd uit Joomla geweest vandaar.
- jzcreations
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
01 jul 2013 10:44
Waar is je conclusie op gebaseerd dat het probleem ergens in Joomla zit? Heb je de suggestie van Anne geprobeerd en een standaard contactformulier aangemaakt? Zo ja, werkt dat wel?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
01 jul 2013 11:24
Hallo Astrid,
Ik heb een ander contact formulier geïnstalleerd en ook daar kreeg ik geen verzend button te zien.
Ik heb geprobeerd om een standaard contact formulier via contactpersoon te maken maar dat lukt me niet.
Ik heb een ander contact formulier geïnstalleerd en ook daar kreeg ik geen verzend button te zien.
Ik heb geprobeerd om een standaard contact formulier via contactpersoon te maken maar dat lukt me niet.
- jzcreations
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
01 jul 2013 11:37
Doe dat eerst eens.
Hier
vind je een video uitleg.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
01 jul 2013 21:13
Heb nu een standaard mail formulier aangemaakt met behulp van de link. In dit formulier heb ik wel een verzend button.
Anne schreef
Anne schreef
maar weet ik niet waar in het component ik dat moet doen. Ik heb al eerder met dit component gewerkt maar nu kom ik er niet uit.Bij een Mad4Joomla contactformulier doe je dat in het component zelf.
- jzcreations
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
Tijd voor maken pagina: 0.691 seconden