Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Portaalsite met pagina per user
Portaalsite met pagina per user
02 jul 2013 17:36
Goede middag
Ik ben al lange tijd op zoek naar een extensie waarmee ik het mogelijk maak om geregistreerde gebruikers hun eigen pagina te laten beheren.
Je zou het kunnen vergelijken met een soort online telefoongids, waar elke firma zijn eigen pagina heeft waar hij zijn contactgegevens op kwijt kan, en eventueel ook een foto.
Uiteraard mogen de foto's van andere users niet gebruikt kunnen worden door anderen.
Is dit mogelijk in Joomla?
Of moet ik daarvoor uitkijken naar een andere cms?
Ik meen mij te herinneren dat "SobiPro" mij werd voorgesteld, maar daar geraakte ik niet wijs uit.
Misschien biedt Joomla3 meer mogelijkheden dan Joomla2.5 voor dit soort zaken.
Ik ben al lange tijd op zoek naar een extensie waarmee ik het mogelijk maak om geregistreerde gebruikers hun eigen pagina te laten beheren.
Je zou het kunnen vergelijken met een soort online telefoongids, waar elke firma zijn eigen pagina heeft waar hij zijn contactgegevens op kwijt kan, en eventueel ook een foto.
Uiteraard mogen de foto's van andere users niet gebruikt kunnen worden door anderen.
Is dit mogelijk in Joomla?
Of moet ik daarvoor uitkijken naar een andere cms?
Ik meen mij te herinneren dat "SobiPro" mij werd voorgesteld, maar daar geraakte ik niet wijs uit.
Misschien biedt Joomla3 meer mogelijkheden dan Joomla2.5 voor dit soort zaken.
- Seppe
-
Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
-
-
02 jul 2013 18:01
Inderdaad sobipro, of als je er wat geld voor over hebt Zoo van Yootheme. Je zou het met de gratis versie ook kunnen maken, maar in de betaalde zit een standaard directory die precies doet wat jij wilt. Voor zover ik weet zitten er in 3.1 niet meer mogelijkheden voor dit soort zaken. Maar Sobipro heeft ook een goede business directory en die is gratis. Werkt voor zover ik me kan herinneren redelijk eenvoudig.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
02 jul 2013 20:53 - 02 jul 2013 21:02
Okido
Heb J3.1.1 net geupload, deze ga ik nu eens installeren
en SobiPro uiteraard ook
Keep u posted!
EDIT: wauw. J3 is wel even wennen qua layout
Heb J3.1.1 net geupload, deze ga ik nu eens installeren
en SobiPro uiteraard ook
Keep u posted!
EDIT: wauw. J3 is wel even wennen qua layout

- Seppe
-
Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
-
-
02 jul 2013 21:12 - 02 jul 2013 21:22
Hallo,
Aangezien je nu verder gaat met joomla 3.x en deze post in joomla 2.5 staat, sluit ik deze topic.
Dit om het forum overzichtelijk te houden.
Ook is de vraag eigenlijk beantwoord.
Bij nieuwe vragen ben je natuurlijk welkom in het juiste forum onderdeel.
Aangezien je nu verder gaat met joomla 3.x en deze post in joomla 2.5 staat, sluit ik deze topic.
Dit om het forum overzichtelijk te houden.
Ook is de vraag eigenlijk beantwoord.
Bij nieuwe vragen ben je natuurlijk welkom in het juiste forum onderdeel.

Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Jelle
-
- Algemeen Moderator
-
Tijd voor maken pagina: 0.656 seconden