Skip to main content

Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

opgelost uploaden foto's tbv afdrukken

uploaden foto's tbv afdrukken

03 jul 2013 19:28
Hallo,

Ik zoek een extensie die de volgende mogelijkheden heeft:
- uploaden van foto's vanuit de website door bezoekers (dus niet via admin en foto's worden enkel zichtbaar voor de betreffende bezoeker en de admin)
- formaten aangeven waarin de betreffende foto in afgedrukt zou kunnen worden.

De vereniging waarvoor ik de website bijhoud, wil deze service bieden aan hun leden, zodat ze hun foto tegen een sterk gereduceerde prijs kunnen afdrukken. Het zou ook via een email kunnen en dan de foto's als bestand meezenden, maar wij kiezen er liever voor om het via de website te doen.

Wie kan mij helpen?
  • Andejo
  • Andejo's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Joomla!NL ontdekker
  • Joomla!NL ontdekker

04 jul 2013 16:04
Volgens mij kan je wat je wilt realiseren met PhocaGallery
groetjes,
Anne
www.numijneigenwebsite.nl + www.nmew.nl - KvK Brabant: 17281897Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
  • AnneM
  • AnneM's berichtenfoto
  • Joomla!NL vriend(in)
  • Joomla!NL vriend(in)

12 aug 2013 18:39 - 12 aug 2013 18:41

Ik heb dit onderwerp al eens eerder geplaatst en had er ook een advies uit gekregen.
Helaas kom ik hier niets mee. Niets ten nadele van diegene die voor mij mogelijk de oplossing zag.

Inmiddels heb ik meer informatie, dus nu mijn vraag nog eens opnieuw

Het gaat om een joomla site 1.7
De eigenaar hiervan wil dat bezoekers foto's kunnen uploaden nadat ze geregistreerd zijn. De foto's kunnen dan ook alleen zichtbaar zijn voor diegene die ze upload. Na het uploaden zouden de foto's bij de eigenaar in de database opgeslagen dienen te worden.

Om een lang verhaal kort te maken.

Is het mogelijk om in een joomla 1.7 (of in een 2.5) een extensie bestaat zoals dat is bij bijvoorbeeld het kruidvat/hema e.d. dat de bezoekers foto's kan uploaden om af te laten drukken?
Of moet dit "wiel" voor joomla nog uitgevonden worden en dien ik mij te richten naar een programmeur?

Edit Jelle.D: Ik heb je bericht hier heen verplaatst, dubbel posten is verboden. ( Je had hier gewoon kunnen terugkoppelen. )
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens.
Vragen uitsluitend via dit Forum.
Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
  • Jelle
  • Jelle's Profielfoto
  • Algemeen Moderator
  • Algemeen Moderator

13 aug 2013 09:25
Als je nu nog met 1.7 werkt heeft het weinig zin om daar nog een extensie aan toe te voegen omdat je met een zeer onveilige versie werkt. Dus ik zou eerst upgraden naar 2.5.14!

Er was vroegen een extensie voor Virtuemart, maar die is er helaas niet meer voor de laatste versie. Ik denk wel dat je, als alternatief voor e-mail, gebruik kunt maken van Chronoforms.
Als je wilt dat de foto's ook zichtbaar zijn op de site dan wordt het denk ik iets ingewikkelder. Heel misschien is dat te realiseren met Chronoconnectivity.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team
Moderators: JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.746 seconden
Gemaakt door Kunena

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie