Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Modules niet zichtbaar bij NoNumber gebruik
Modules niet zichtbaar bij NoNumber gebruik
09 jul 2013 08:04
Ik heb nonumbers geinstalleerd. En op de pagina's waar ik deze gebruik verdwijnen mijn modules. Op pagina's waar ik deze niet gebruik, staan de modules. De modules zijn zo ingericht dat ze op alle pagina's tevoorschijn komen.
Nu heb ik een artikel gemaakt, gebruik makend van NoNumber en deze in een blog gezet in de content. De modules die ik bijvoorbeeld rechts op mijn website heb staan, zijn op de pagina van de blog, spontaan verdwenen.
Ook heb een menu item aangemaakt. Daar een artikel aangehangen waarin ik NoNumber gebruikt en ook daar zijn de modules weg.
Zodra ik depubliceer, staan de modules er weer.
Ik heb NoNumber Extension Manager geinstalleerd om te kijken of ik daarmee de modules tevoorschijn kan toveren. Helaas zonder resultaat.
Ik heb de site opgeschoond. Daar lag het dus ook niet aan.
Nu weet ik geen oplossing meer. Iemand hier?
Nu heb ik een artikel gemaakt, gebruik makend van NoNumber en deze in een blog gezet in de content. De modules die ik bijvoorbeeld rechts op mijn website heb staan, zijn op de pagina van de blog, spontaan verdwenen.
Ook heb een menu item aangemaakt. Daar een artikel aangehangen waarin ik NoNumber gebruikt en ook daar zijn de modules weg.
Zodra ik depubliceer, staan de modules er weer.
Ik heb NoNumber Extension Manager geinstalleerd om te kijken of ik daarmee de modules tevoorschijn kan toveren. Helaas zonder resultaat.
Ik heb de site opgeschoond. Daar lag het dus ook niet aan.
Nu weet ik geen oplossing meer. Iemand hier?
- inef1
-
Heeft onderwerp gestart
- Vaste bezoeker van Joomla!NL
-
-
09 jul 2013 08:28
Kan je iets specifieker zijn? NoNumber heeft een 15-tal extensies, dus wat gebruik je precies van NoNumber?
De extensions manager is alleen een tool die je helpt bij het installeren en up-to-date houden van je NoNumber extensies, dus daar kan je verder niets instellen.
De extensions manager is alleen een tool die je helpt bij het installeren en up-to-date houden van je NoNumber extensies, dus daar kan je verder niets instellen.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
09 jul 2013 08:31
Ik heb "Tabs" van Nonumbers geinstalleerd.
- inef1
-
Heeft onderwerp gestart
-
-
09 jul 2013 08:52
En gebruik je die ook?
Hier
geef je aan dat je een extensie van Joomlaworks gebruikt.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
-
-
09 jul 2013 09:32 - 09 jul 2013 09:39
Ja die Joomlaworks had ik in eerste instantie gebruikt. Daarna heb ik Tabs geinstalleerd. Daar deze precies hetzelfde zijn, dacht ik dat deze elkaar overschreven hadden.
ik had Joomlaworks gedepubliceerd en toen verdwenen de tabs en kreeg ik een lap tekst met de codes zichtbaar. Maar ook de modules.
Heb net de pluginTabs gedeactiveerd. Ik hebnu wel mijn tabjes maar geen modules.
ik had Joomlaworks gedepubliceerd en toen verdwenen de tabs en kreeg ik een lap tekst met de codes zichtbaar. Maar ook de modules.
Heb net de pluginTabs gedeactiveerd. Ik hebnu wel mijn tabjes maar geen modules.
- inef1
-
Heeft onderwerp gestart
-
-
09 jul 2013 09:46
Het is of een conflict tussen je template en die extensie van joomlaworks, of het wordt veroorzaakt door overbodige code in je tabs door plakken vanuit een teksteditor. Ik kan zo niet zien waar het precies fout gaat. Je modules zijn er wel, maar worden door iets weggedrukt.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
-
-
09 jul 2013 10:10 - 09 jul 2013 10:21
Ik heb "tabs" verwijderd en heb net een stukje tekst handmatig ingetypt en dan de tabjes aangemaakt zoals joomlaworks ze aanreikt. Weer geen modules.
Ik heb deze tekst dus staan als blog artikel omdat deze dan mooi op de startpagina komt te staan. Heeft het feit dat ik het in een artikel geplaatst heb hier iets mee te maken. alhoewel als ik de tekst via een HTML module intik, zie ik wel alle modules maar heb ik geen tabs.
Het vreemde is, bij een " gewoon" artikel, heb ik die tabjes erin gezet (ipv nieuwe pagina) en daar werken die modules ook niet. Op de rest van de pagina's zie je de modules gewoon.
Ik heb deze tekst dus staan als blog artikel omdat deze dan mooi op de startpagina komt te staan. Heeft het feit dat ik het in een artikel geplaatst heb hier iets mee te maken. alhoewel als ik de tekst via een HTML module intik, zie ik wel alle modules maar heb ik geen tabs.
Het vreemde is, bij een " gewoon" artikel, heb ik die tabjes erin gezet (ipv nieuwe pagina) en daar werken die modules ook niet. Op de rest van de pagina's zie je de modules gewoon.
- inef1
-
Heeft onderwerp gestart
-
-
09 jul 2013 11:55
Voor zover ik kan zien op een testsite met dezelfde template en extensie, ligt het niet aan de extensie. Bij mij blijven de modules gewoon zichtbaar.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
-
-
09 jul 2013 16:53
Omdat je aangaf dat er misschien codes in de tekst zouden kunnen zitten, heb Ik alle tekst opnieuw ingetikt. foto's erbij gedaan enz. Maar toch weer hetzelfde probleem. Zodra ik de pagina publiceer, zijn de modules weg.
Heb de website omgegooid en toen geprobeerd de tekst in een HTML module te zetten, deze te bewaren maar ook zonder resultaat. Wat raadt je me aan te doen, Astrid? Hoe kan ik het probleem teckelen?
Heb de website omgegooid en toen geprobeerd de tekst in een HTML module te zetten, deze te bewaren maar ook zonder resultaat. Wat raadt je me aan te doen, Astrid? Hoe kan ik het probleem teckelen?
- inef1
-
Heeft onderwerp gestart
-
-
09 jul 2013 17:30
Ik heb het gevonden!!! Als alle teksten klaar zijn afsluiten met
Bedankt voor het meedenken!
- inef1
-