Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Sigplus
Sigplus
09 jul 2013 23:24
Hoi allemaal,
Heb even gekeken op het forum en er schijnen een aantal mensen op dit forum te zitten die ervaring hebben met sigplus.
Op een nieuwe site die ik aan het bouwen ben heb ik deze plugin geinstaleerd en werkt eigenlijk goed.
Er is maar een ding wat me nogal irriteert. Zodra je op een foto klikt krijg je de popup zoals het hoort. Maar het bovenste gedeelte van de popup verdwijnt achter het topmenu. Zie voorbeeld:
www.papegaaioverloon.nl/NieuweSite/index...el/kleding/5-kleding
Hoe krijg ik dit in godsnaam zo ingesteld en waar, dat dit gewoon onder de menubalk blijft. Het mag dat de menubalk naar achteren gaat maar nog beter is het als de popup gewoon 100 px lager verschijnt Ik maak gebruik van 3 verschillende artisteer templates met een zelfde layout wat afmetingen betreft.
Heeft iemand een oplossing?
Alvast bedankt.
Heb even gekeken op het forum en er schijnen een aantal mensen op dit forum te zitten die ervaring hebben met sigplus.
Op een nieuwe site die ik aan het bouwen ben heb ik deze plugin geinstaleerd en werkt eigenlijk goed.
Er is maar een ding wat me nogal irriteert. Zodra je op een foto klikt krijg je de popup zoals het hoort. Maar het bovenste gedeelte van de popup verdwijnt achter het topmenu. Zie voorbeeld:
www.papegaaioverloon.nl/NieuweSite/index...el/kleding/5-kleding
Hoe krijg ik dit in godsnaam zo ingesteld en waar, dat dit gewoon onder de menubalk blijft. Het mag dat de menubalk naar achteren gaat maar nog beter is het als de popup gewoon 100 px lager verschijnt Ik maak gebruik van 3 verschillende artisteer templates met een zelfde layout wat afmetingen betreft.
Heeft iemand een oplossing?
Alvast bedankt.
- vzodjoomla
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
-
Sigplus
09 jul 2013 23:43
Ga naar /NieuweSite/templates/hoofd7/css/template.css
zoek deze code (± regel 426):
en verander dit naar
zoek deze code (± regel 426):
Code:
z-index: 100000;
en verander dit naar
Code:
z-index: 0;
- Peter
-
- Algemeen Moderator
-
Sigplus
10 jul 2013 00:12
HOi Peter,
Bedankt voor je reactie.
in de buurt van regel 426 kom ik dit nergens tegen.
Is het de bedoeling dat hiermee het menu naar achter wordt gedwongen, of moet ik totaal ergens ander gaan zoeken,
Vroeger kon ik met firefox nog wel iets gevonden krijgen maar firefox op een mac is een hel.
Kan je wat exacter zijn v.w.b. regelnummer?
Alsvast bedankt
Hans
Bedankt voor je reactie.
in de buurt van regel 426 kom ik dit nergens tegen.
Is het de bedoeling dat hiermee het menu naar achter wordt gedwongen, of moet ik totaal ergens ander gaan zoeken,
Vroeger kon ik met firefox nog wel iets gevonden krijgen maar firefox op een mac is een hel.
Kan je wat exacter zijn v.w.b. regelnummer?
Alsvast bedankt
Hans
- vzodjoomla
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
-
Sigplus
11 jul 2013 09:31
De positie van je popup is moeilijk te beinvloeden. Maar ik heb het net op drie verschillende browsers (FF, IE en Safari) getest, en de popup verdwijnt bij mij niet achter het menu.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
Tijd voor maken pagina: 0.625 seconden