Skip to main content

Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

Easybook Reloaded, foutmeldingen met het NL pakket.

15 jul 2013 15:05 - 15 jul 2013 15:12
Hallo Allemaal,

Per mail kreeg ik antwoord van Versio dat phocaguestbook niet meer bij hun te installeren dat hebben ze geblokkeerd. Ik ben opzoek gegaan naar een ander gastenboek namelijk deze Easybook Reloaded.

Hij zegt dat hij is geïnstalleerd maar krijg ik wel foutmeldingen voor NL pakket.

Kopiëren mislukt
JInstaller: :Installeren: Kopiëren bestand /home/renegzy86/domains/rg-muziekfeest.nl/public_html/tmp/install_51e3f2b8c4b78/site/language/nl-NL/nl-NL.com_easybookreloaded.ini naar /home/renegzy86/domains/rg-muziekfeest.nl/public_html/language/nl-NL/nl-NL.com_easybookreloaded.ini mislukt
Kopiëren mislukt
JInstaller: :Installeren: Kopiëren bestand /home/renegzy86/domains/rg-muziekfeest.nl/public_html/tmp/install_51e3f2b8c4b78/admin/language/nl-NL/nl-NL.com_easybookreloaded.ini naar /home/renegzy86/domains/rg-muziekfeest.nl/public_html/administrator/language/nl-NL/nl-NL.com_easybookreloaded.ini mislukt

Installeren component is geslaagd

Edit Jelle.D: Ik heb je topic verplaatst naar het juiste forum.
Edit Jelle.D: Ik heb de titel van je topic aangepast omdat de oude titel ( Gastenboek installeren ) mij onduidelijk leek voor andere lezers.
  • Rene1979
  • Rene1979's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL

15 jul 2013 17:00
Laat ik het kort houden:
Zo lang jij je site iedere keer bij Versio verwijdert en weer opnieuw begint, zonder daar weg te gaan, zul je zeer waarschijnlijk telkens tegen vergelijkbare problemen aanlopen.

Als je hier op dit forum serieuze support wil blijven krijgen, moet het je ondertussen toch wel duidelijk zijn dat je met die provider niet veel verder komt.

Ik adviseer je eerst te verhuizen naar een andere hostingprovider en pas daarna je vragen hier weer te stellen.
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum.
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
  • WoodyF4u
  • WoodyF4u's Profielfoto
  • Moderator + Nieuwsteam
  • Moderator + Nieuwsteam

15 jul 2013 17:58
Dan laat ik het zo zeggen dat jou antwoord niet aansluit op mijn probleem.
Daarbij kan ik me niet voorstellen dat Versio zo slecht is het is de grootste aanbieder van Nederland met 44.249 klanten waaronder ook vluchtmaatschappijen dan zou dus betekend dat iedereen bij versio problemen mee als dat zo was bestond versio allang niet meer.
Verhuizen gaat niet aangezien ik daar voor een jaar aan vast hang met domein naam en hosting volgend jaar zet ik me een server in de kelder.
  • Rene1979

15 jul 2013 18:05
Vasthangen? Nou ja, je hebt voor een jaar betaald. Weet niet welk pakket je hebt, maar zo groot zal de financiële schade niet zijn denk ik. En je domeinnaam kan daar zelfs rustig blijven staan.

En een hoster die klanten zelfs verbied om volkomen legale Joomla extensies te installeren, daar zou ik persoonlijk snel afscheid van nemen.

Maar aangezien je vastbesloten bent om daar te blijven en alle ellende maar voor lief te nemen: welk pakket heb je geïnstalleerd van EBR? In het standaard pakket zit namelijk de nederlandse taal standaard en dat installeert ook de Engelse taal. Dus het is al heel vreemd dat de NL-taal niet geïnstalleerd kan worden en de GB taal wel.
Werkt EBR helemaal niet?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team

15 jul 2013 18:09
Volgens mij zat er nederlands taalpakket in omdat die meldingen dat het nl bestand niet kon kopieeren ik heb deze versie com_easybookreloaded_v2.5-5.zip, van deze site gedownload extensions.joomla.org/

Wat betreft versio verhaal dat zou op mijn server niet goed heb gestaan zodat ik het wel kon gebruiken.
Dit is het antwoord van Versio.

Geachte heer/mevrouw,

Dit is bij ons al 1 jaar geblokkeerd ongeveer. Deze module bevat veel lekken waardoor websites gehacked worden en worden gebruikt voor DDOS aanvallen bijv. Mocht u verder nog vragen hebben dan helpen wij u uiteraard graag verder.
  • Rene1979

15 jul 2013 18:13
ik heb iets van 33 euro betaald inclusief domeinnaam maar ik kan wel het geld terug van het hosting pakket dan een andere hosting zoeken zonder domeinnaam te pakken.
  • Rene1979

15 jul 2013 18:16
Ja, dat onzinnige antwoord van Versio m.b.t. Phoca Guestbook ken ik en daar reageer ik hiervoor ook op.

Je hebt het juiste pakket geïnstalleerd, blijft staan mijn vraag of het nu wel of niet werkt in welke taal dan ook? En daarnaast wordt zoals gezegd ook de Engelse taal geïnstalleerd en daar krijg je blijkbaar geen foutmeldingen op. Dus al met al een heel vreemd verhaal.

Heb je Joomla geinstalleerd via Installatron en daarna de Nederlandse taal geïnstalleerd? Dat zou het eventueel nog kunnen verklaren en dan zou het een rechten-/eigenaarsprobleem kunnen zijn.
Controleer het volgende:
  1. Je ftp laag staat aan terwijl hij bij je hoster uit moet staan of andersom
  2. Als je ftp laag aan moet staan, kijk dan of alle gegevens kloppen. Vooral FTP root controleren.
  3. Je bent geen eigenaar van bepaalde mappen en/of bestanden
  4. Het pad naar je tmp en logs map staat niet goed. Te controleren met path.php . Uitpakken, in de root zetten en path.php achter je url typen.
  5. Niet alle mappen en bestanden zijn schrijfbaar (afhankelijk ook van de instellingen bij 1)
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto

15 jul 2013 18:19
Ik heb joomla geinstalleerd via Installatron meteen in Nederlands voordat ik op install heb geklikt.
Maar ik sluit dit topic omdat ik weg ga bij versio. en net een nieuwe vraag geplaats welke hosting provider het beste is voor joomla 2.5
  • Rene1979
Moderators: JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.638 seconden
Gemaakt door Kunena

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie