Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost gcalendar next geen info
gcalendar next geen info
22 jul 2013 10:45
Hallo,
ik heb gezien de vorige vraag over Gcalendar een goede koppeling en vertoning van mijn twee agenda's maar de module Gcalendar- Next en Upcoming geven een aantal foutmeldingen die ik hier even laat zien.
Warning: call_user_func() expects parameter 1 to be a valid callback, class 'SimplePie_Item_GCalendar' does not have a method 'get_/events' in /home/haremake/domains/haremaker.nl/public_html/modules/mod_gcalendar_next/tmpl/default.php on line 51
Nu kan ik met Notepad+ + wel zien wat daar staat maar ik weet niet wat ik daar moet invullen om die fout melding te onderdrukken.
Deze agenda's zijn alleen te zien voor mensen die ingelogd zijn b.v. via Community Builder
Wellicht is het een kleinigheid ik ben benieuwd of iemand het weet.
Ik gebruik altijd Google Chrome
mijn Joomla! versie is de meest recente 2.5.11
mijn website is www.haremaker.nl
ik heb gezien de vorige vraag over Gcalendar een goede koppeling en vertoning van mijn twee agenda's maar de module Gcalendar- Next en Upcoming geven een aantal foutmeldingen die ik hier even laat zien.
Warning: call_user_func() expects parameter 1 to be a valid callback, class 'SimplePie_Item_GCalendar' does not have a method 'get_/events' in /home/haremake/domains/haremaker.nl/public_html/modules/mod_gcalendar_next/tmpl/default.php on line 51
Nu kan ik met Notepad+ + wel zien wat daar staat maar ik weet niet wat ik daar moet invullen om die fout melding te onderdrukken.
Deze agenda's zijn alleen te zien voor mensen die ingelogd zijn b.v. via Community Builder
Wellicht is het een kleinigheid ik ben benieuwd of iemand het weet.
Ik gebruik altijd Google Chrome
mijn Joomla! versie is de meest recente 2.5.11
mijn website is www.haremaker.nl
Mvg Kees,
- pa2cjh
-
Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
-
gcalendar next geen info
23 jul 2013 09:21 - 23 jul 2013 09:37
Ter aanvulling op mijn vraagstelling het gaat om deze regels in het bestand default.php van nr 49 t/m 55
groet pa2cjh (Kees)
Edit Astrid: Ik heb de code tussen codetags geplaatst, volgende keer graag zelf doen.
Code:
49 if (preg_match_all('/{{([^}]+)}}/', $layout, $mapREs)) {
50 foreach ($mapREs[1] as $mapRE) {
51 array_push($mapValues, call_user_func(array($gcalendar_item, 'get_' . $mapRE)));
52 }
53
54 $layout = str_replace($mapREs[0], $mapValues, $layout);
55 }
Edit Astrid: Ik heb de code tussen codetags geplaatst, volgende keer graag zelf doen.
Mvg Kees,
- pa2cjh
-
Heeft onderwerp gestart
-
gcalendar next geen info
23 jul 2013 11:03
Kan veroorzaakt worden door een conflict met de enorme hoeveelheid extensies die je op je site hebt. Je site geeft namelijk heel veel foutmeldingen.
Anders misschien even je vraag stellen op het forum van de makers. Met de module is in principe niets mis, die werkt namelijk gewoon.
Anders misschien even je vraag stellen op het forum van de makers. Met de module is in principe niets mis, die werkt namelijk gewoon.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
gcalendar next geen info
27 jul 2013 10:35
Hallo Astrid,
Veel extenties behoefd toch geen probleem te zijn want die extenties die op een bepaald moment bij het surfen op een site niet in beeld zijn dus ook geen laadopdracht hebben geven dus ook geen reactie
Maar de oplossing lag in het kader Inhoud voor de afspraak in de module Module GCalendar Upcoming
zie hieronder waar standaard opdrachten stonden, door de opdrachten zoals hier onder in te vullen ging het goed.
Ook de Module GCalendar Next was weer goed door deze eigenlijk te resetten waardoor de gegevens uit mijn agenda opnieuw werden ingelezen.
Inhoud voor de afspraak
Afspraak weergaveHier kun je het uiterlijk aanpassen van de afspraak. De volgende attributen van een afspraak zijn beschikbaar: {title}, {description}, {startdate}, {starttime}, {dateseparator}, {enddate}, {endtime} {where}, {backlink}, {link}, {maplink}, {calendarname}, {calendarcolor}
Bedankt voor het meedenken en voor jou om eventueel te kijken de agenda's zijn alleen te zien voor ingelogde mensen.
Groet pa2cjh (Kees)
Veel extenties behoefd toch geen probleem te zijn want die extenties die op een bepaald moment bij het surfen op een site niet in beeld zijn dus ook geen laadopdracht hebben geven dus ook geen reactie
Maar de oplossing lag in het kader Inhoud voor de afspraak in de module Module GCalendar Upcoming
zie hieronder waar standaard opdrachten stonden, door de opdrachten zoals hier onder in te vullen ging het goed.
Ook de Module GCalendar Next was weer goed door deze eigenlijk te resetten waardoor de gegevens uit mijn agenda opnieuw werden ingelezen.
Inhoud voor de afspraak
Afspraak weergaveHier kun je het uiterlijk aanpassen van de afspraak. De volgende attributen van een afspraak zijn beschikbaar: {title}, {description}, {startdate}, {starttime}, {dateseparator}, {enddate}, {endtime} {where}, {backlink}, {link}, {maplink}, {calendarname}, {calendarcolor}
Bedankt voor het meedenken en voor jou om eventueel te kijken de agenda's zijn alleen te zien voor ingelogde mensen.
Groet pa2cjh (Kees)
Mvg Kees,
- pa2cjh
-
Heeft onderwerp gestart
-
Tijd voor maken pagina: 0.618 seconden