Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Afbeeldingen in slide klikbaar maken
Afbeeldingen in slide klikbaar maken
24 jul 2013 10:10
Ik heb binnen het template clean logic een slide toegevoegd via de extensie Avatar Slide Galleria. Ik heb hierin 4 afbeeldingen die elkaar afwisselen. 3 daarvan wil ik klikbaar maken waarnaar je vervolgens wordt doorverwezen naar een andere website. Deze website moet dan openen in een nieuw tabblad.
Weet iemand of dit überhaupt mogelijk is en zo ja, hoe ik dit voor elkaar krijg?
Alvast bedankt
Weet iemand of dit überhaupt mogelijk is en zo ja, hoe ik dit voor elkaar krijg?
Alvast bedankt
- s-mira
-
Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
-
24 jul 2013 10:22
Misschien kun je het eens proberen met
DJ Image Slider
.
Die kan per slide gelinkt worden aan een externe URL of aan een interne pagina.
Ik heb hier goede ervaringen mee.
Die kan per slide gelinkt worden aan een externe URL of aan een interne pagina.
Ik heb hier goede ervaringen mee.
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum. |
- WoodyF4u
-
- Moderator + Nieuwsteam
-
Afbeeldingen in slide klikbaar maken en statistieken inzien
24 jul 2013 13:12
Bedankt voor de tip. Ik ga vanmiddag deze eens toepassen.
De bedoeling is om hier advertenties te plaatsen. Is het mogelijk om het aantal kliks per dag, week of maand in te kunnen zien?
De bedoeling is om hier advertenties te plaatsen. Is het mogelijk om het aantal kliks per dag, week of maand in te kunnen zien?
- s-mira
-
Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
-
24 jul 2013 13:26
Vermoed van niet. Maar joomla heeft standaard de advertentiecomponent en -module daarvoor. Lijkt me handiger om die te gebruiken dan.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
05 aug 2013 14:24
Zijn er eventueel nog andere slides waarbij de afbeeldingen klikbaar is en je doorverwezen wordt naar een nieuwe website in een nieuw tabblad?
Voor dj image slider moet ik een account etc. aanmaken voordat ik deze kan downloaden. Dit heb ik liever niet als er eventueel nog alternatieven zijn.
Voor dj image slider moet ik een account etc. aanmaken voordat ik deze kan downloaden. Dit heb ik liever niet als er eventueel nog alternatieven zijn.
- s-mira
-
Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
-
05 aug 2013 14:28 - 05 aug 2013 14:29En waarom doe je dat liever niet, waar ben je bang voor?Voor dj image slider moet ik een account etc. aanmaken voordat ik deze kan downloaden

Of maak gebruik van Astrid haar idee dat is standaard joomla en is dus al aanwezig.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Jelle
-
- Algemeen Moderator
-
07 aug 2013 11:42
Ik ben nergens bang voor
Maar je moet je soms voor zoveel dingen eerst registreren dat je op een gegeven moment zoveel hebt je alle gebruikersnamen en wachtwoorden niet meer weet, omdat elke aanbieder ook weer andere eisen daaraan stelt.
Overigens niet alleen voor dit soort dingen hoor, maar ook simpele dingen als kleding of elektronica online bestellen en dergelijke. Dus ik probeer me voor zo min mogelijk te registreren
Ik heb nu een beetje lopen knutselen met de banners binnen Joomla zelf en die bevallen mij eigenlijk heel erg goed. En kun je ook de klik en dergelijke bijhouden.
Toch voor deze optie gekozen. Bedankt voor alle hulp.

Overigens niet alleen voor dit soort dingen hoor, maar ook simpele dingen als kleding of elektronica online bestellen en dergelijke. Dus ik probeer me voor zo min mogelijk te registreren

Ik heb nu een beetje lopen knutselen met de banners binnen Joomla zelf en die bevallen mij eigenlijk heel erg goed. En kun je ook de klik en dergelijke bijhouden.
Toch voor deze optie gekozen. Bedankt voor alle hulp.
- s-mira
-
Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
-
Tijd voor maken pagina: 0.725 seconden