Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Kiezen uit meer dan 30 talen op een site
Kiezen uit meer dan 30 talen op een site
30 jul 2013 00:41
Hallo Forum,
Mij is gevraagd een site te bouwen voor een bedrijf, waarvan het content uiteindelijk in ruim 30 talen beschikbaar is. De inhoud en structuur is voor iedere taal hetzelfde. Nu zou ik graag een extensie of anderszins hebben om op de homepage een keuze te maken om direct in het menu van de gekozen taal te komen.
Een hele voorpagina vol met vlaggetjes zie ik eigenlijk niet zo zitten. Heeft iemand voor mij een elegantere oplossing?
Bij voorbaat dank
Theo.
Mij is gevraagd een site te bouwen voor een bedrijf, waarvan het content uiteindelijk in ruim 30 talen beschikbaar is. De inhoud en structuur is voor iedere taal hetzelfde. Nu zou ik graag een extensie of anderszins hebben om op de homepage een keuze te maken om direct in het menu van de gekozen taal te komen.
Een hele voorpagina vol met vlaggetjes zie ik eigenlijk niet zo zitten. Heeft iemand voor mij een elegantere oplossing?
Bij voorbaat dank
Theo.
- HYwel
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
-
30 jul 2013 08:18
Je kunt bij de meertalenmodule toch ervoor kiezen om een uitklapmenu te gebruiken? Of begrijp ik je vraag verkeerd?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
30 jul 2013 09:06
Hoi Astrid,
Ik weet niet of jij mij goed begrijpt. Heb je toevallig een voorbeeld voorhanden?
Groet Theo
Ik weet niet of jij mij goed begrijpt. Heb je toevallig een voorbeeld voorhanden?
Groet Theo
- HYwel
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
-
30 jul 2013 09:18
Dit bedoel ik:
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.
Login of registreer om deze te zien.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
-
-
30 jul 2013 10:16
Hoi Astrid,
Ja dat bedoel ik! Maar hoe bewerkstellig ik dat. Hoe roep ik een dergelijk menu aan? Ik ga uit van de ingebouwde mogelijkheid van Joomla, om een meertalige site te maken met gebruikmaking van de voorhanden zijnde talenpakketten. Dit omdat ook Chinees, Vietnamees en Arabisch gebruikt gaan worden.
Alvast weer bedankt voor het meedenken.
Theo
Ja dat bedoel ik! Maar hoe bewerkstellig ik dat. Hoe roep ik een dergelijk menu aan? Ik ga uit van de ingebouwde mogelijkheid van Joomla, om een meertalige site te maken met gebruikmaking van de voorhanden zijnde talenpakketten. Dit omdat ook Chinees, Vietnamees en Arabisch gebruikt gaan worden.
Alvast weer bedankt voor het meedenken.
Theo
- HYwel
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
-
30 jul 2013 10:17
Ff lezen en kijken?
Je kunt bij de meertalenmodule toch ervoor kiezen om een uitklapmenu te gebruiken?
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
-
-
30 jul 2013 10:23
Hoi Astrid,
Voor jouw beeldvorming ik bedien me van de volgende stappen. Dit heeft tot resultaat dat ik dadelijk een menu met 30 menu items krijg en dat wil ik niet. Welke module adviseer jij hier, want wat jij aangeeft is wat ik bedoel. Mijn bijgevoegde methode is acceptabel tot maximaal tien talen.
Groet Theo
Voor jouw beeldvorming ik bedien me van de volgende stappen. Dit heeft tot resultaat dat ik dadelijk een menu met 30 menu items krijg en dat wil ik niet. Welke module adviseer jij hier, want wat jij aangeeft is wat ik bedoel. Mijn bijgevoegde methode is acceptabel tot maximaal tien talen.
Groet Theo
- HYwel
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
-
30 jul 2013 10:36
Stap 9 en dan even goed kijken naar de instelmogelijkheden! Alternatieve weergave staat niet in die instructie.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
-
-
Tijd voor maken pagina: 0.786 seconden