Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Jce editor Probleempje
Jce editor Probleempje
31 jul 2013 10:18
Hello,
In de door mij gebruikte JCE (2.3.3.2) editor in Joomla 2.5.13 wordt in het bewerking scherm een vreemde aanduiding gebruikt. In de Bijlage zie je wat ik bedoel: "advanced. div" inplaats van "Div" of "past.paste_text_desc" in plaats van "Plane text"
Waarschijnlijk een instelling maar ik kan niet vinden waar.
Wie herkent dit.
Alvast dank.
In de door mij gebruikte JCE (2.3.3.2) editor in Joomla 2.5.13 wordt in het bewerking scherm een vreemde aanduiding gebruikt. In de Bijlage zie je wat ik bedoel: "advanced. div" inplaats van "Div" of "past.paste_text_desc" in plaats van "Plane text"
Waarschijnlijk een instelling maar ik kan niet vinden waar.
Wie herkent dit.
Alvast dank.
- papadoc
-
Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
-
Jce editor Probleempje
31 jul 2013 10:39
Voor zover mij bekend heeft dit te maken met de taalbestanden. Installeer de NL taalbestanden dan heb je het ook in het NL.
Groeten, Romke
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Romke
-
- Algemeen Moderator
-
Jce editor Probleempje
31 jul 2013 11:01
Hello,
Mijn JCE installatie is reeds nederlands, heb voor de zekerheid toch nogmaals geprobeerd het ned pakket te installeren maar dat lukt niet vanwege de foutmelding "verouderde installatie formaat"??
Laatste Pakket komt rechtstreeks van de JCE site af. versie 2.3.1.
Mijn JCE installatie is reeds nederlands, heb voor de zekerheid toch nogmaals geprobeerd het ned pakket te installeren maar dat lukt niet vanwege de foutmelding "verouderde installatie formaat"??
Laatste Pakket komt rechtstreeks van de JCE site af. versie 2.3.1.
- papadoc
-
Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
-
Jce editor Probleempje
31 jul 2013 11:08
Ik had het laatst ook bij een van mijn sites. Ik weet alleen niet meer hoe ik dat opgelost via installeren of via ftp de bestanden overzetten. Dat zou je misschien ook nog een kunnen proberen.
Leeg eventueel daarna je cache.
Mocht dit ook geen oplossing bieden, dan weet ik het zo ook niet, misschien dan een ander forumlid.
Leeg eventueel daarna je cache.
Mocht dit ook geen oplossing bieden, dan weet ik het zo ook niet, misschien dan een ander forumlid.
Groeten, Romke
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
- Romke
-
- Algemeen Moderator
-
Jce editor Probleempje
31 jul 2013 11:12
Is een hardnekkig probleem dat voortkomt uit een verschillende bestandsstructuur in oudere Joomla versies.
Oplossing is gelukkig redelijk simpel. Verwijder eerst je NL taalbestand uit JCE. Verwijder dan de complete JCE via extensiebeheer. Download hier de NL versie van JCE en installeer hem. Is ietsje verouderde versie, maar als je daarna bij extensiebeheer updaten even je cache opschoont, dan komt de laatste versie en kan je gewoon updaten.
Oplossing is gelukkig redelijk simpel. Verwijder eerst je NL taalbestand uit JCE. Verwijder dan de complete JCE via extensiebeheer. Download hier de NL versie van JCE en installeer hem. Is ietsje verouderde versie, maar als je daarna bij extensiebeheer updaten even je cache opschoont, dan komt de laatste versie en kan je gewoon updaten.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
Tijd voor maken pagina: 0.666 seconden