Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Custom CSS
Custom CSS
02 aug 2013 12:39
Hallo,
Ik heb via Custom CSS het voetmenu van mijn webshop aangepast. Nu werkt dit op zich prima. Alleen op de detailpagina van de producten wordt de achtergrond van het voetmenu niet weergegeven.
Via Firebug bekeken en deze geeft aan dat het laden van de ingegeven url is mislukt.
Het is dus overal juist alleen bij de detailweergave van de producten wordt de achtergrond niet weergegeven.
Hoe kan ik dit oplossen?
Ik heb via Custom CSS het voetmenu van mijn webshop aangepast. Nu werkt dit op zich prima. Alleen op de detailpagina van de producten wordt de achtergrond van het voetmenu niet weergegeven.
Via Firebug bekeken en deze geeft aan dat het laden van de ingegeven url is mislukt.
Het is dus overal juist alleen bij de detailweergave van de producten wordt de achtergrond niet weergegeven.
Hoe kan ik dit oplossen?
- Sandorman
-
Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
-
Custom CSS
02 aug 2013 12:54
Vermoed dat je werkt met een achtergrondafbeelding en dat het pad naar je afbeelding niet klopt. Kan je in principe wel zien op de pagina waar het niet werkt als je met firebug rechts over de verwijzing naar de afbeelding hovert. Krijgt je waarschijnlijk iets van "afbeelding niet gevonden".
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
Custom CSS
02 aug 2013 13:09 - 02 aug 2013 13:28
Ik gebruik inderdaad een achtergrondplaatje.
De CSS is precies hetzelfde
Bij de hoofdurl werkt het dus wel maar bij de detailweergave niet.
Zie link:
www.boeklin.nl/shop/reizen-algemeen2013-...is-het-leuker-detail
Hoe kan ik dit aanpassen dat het wel werkt?
Edit Jelle.
Ik heb de code tussen codetags geplaatst, volgende keer graag zelf doen.
De CSS is precies hetzelfde
Code:
#foot .wrapper {
background: url("../templates/theme311/images/title_bg1.jpg") repeat scroll 0 0 transparent;
border: 0 none !important;
border-radius: 35px 35px 35px 35px;
margin: 15px 13px;
padding: 0 0 40px 20px;
width: 95%;
}
Bij de hoofdurl werkt het dus wel maar bij de detailweergave niet.
Zie link:
www.boeklin.nl/shop/reizen-algemeen2013-...is-het-leuker-detail
Hoe kan ik dit aanpassen dat het wel werkt?
Edit Jelle.

- Sandorman
-
Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
-
Custom CSS
02 aug 2013 13:28
Denk dat je hem in het verkeerde css bestand hebt gezet. Zo te zien heeft je template geen custom.css.
Zou deze regel in personal.css zetten:
En dan weghalen waar je hem neergezet hebt. En komt idd ook door een foutief pad, maar bij werkt het iig niet als ik in de huidige situatie alleen het pad aanpas.
Zou deze regel in personal.css zetten:
Code:
#foot .wrapper {
background: url("../images/title_bg1.jpg") repeat scroll 0 0 transparent;
}
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
-
-
Custom CSS
02 aug 2013 13:51 - 02 aug 2013 14:09
Ik gebruik de extensie CUSTOM CSS.
In de daadwerkelijke CSS verander ik dus niets, ik gebruik dus alleen de extensie.
Helaas werkt bovenstaande ook niet.
Als ik gewoon kleuren gebruik in plaats van een plaatje dan werkt het wel prima.
Nog andere suggesties om achtergrondplaatje werkend te krijgen in de detailweergave?
"laden ingegeven url mislukt"
Edit Jelle.
Ik heb de code tussen codetags geplaatst, volgende keer graag zelf doen.
In de daadwerkelijke CSS verander ik dus niets, ik gebruik dus alleen de extensie.
Code:
#foot .wrapper {
background: url("../images/title_bg1.jpg") repeat scroll 0 0 transparent;
}
Helaas werkt bovenstaande ook niet.
Als ik gewoon kleuren gebruik in plaats van een plaatje dan werkt het wel prima.
Nog andere suggesties om achtergrondplaatje werkend te krijgen in de detailweergave?
"laden ingegeven url mislukt"
Edit Jelle.

- Sandorman
-
Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
-
Custom CSS
02 aug 2013 14:00
Ik ken die extensie niet, maar die zet de css hard in de html output van de pagina. Dus of je kunt iets instellen voor wat betreft te gebruiken css bestanden en paden of je moet even bij de makers informeren.
En dat een kleur wel werkt en een afbeelding niet is logisch omdat een kleur niet "van het padje" af kan zijn.
En dat een kleur wel werkt en een afbeelding niet is logisch omdat een kleur niet "van het padje" af kan zijn.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
-
-
Tijd voor maken pagina: 0.645 seconden