Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Kan geen menu-itemtype kiezen bij aanmaken menu
Kan geen menu-itemtype kiezen bij aanmaken menu
02 aug 2013 15:59
Goedemiddag forumgebruikers,
Ik heb vandaag een schone 2.5.14 installatie uitgevoerd op de productieserver. Heb de oude 1.5.26 en database helemaal verwijderd etc en een nieuwe installatie uitgevoerd, dit was de beste keuze naar omstandigheden. Op zich allemaal goed gegaan en kan in de backend etc. Ik kan echter bij het aanmaken van menu's geen menu-itemtype kiezen bij Gegevens. Als ik op de knop "Selecteer" klik, verschijnen er geen opties. De knop reageert wel op mijn klik (het "beweegt") maar verder gebeurt er niets. Ik kan dus niet verder met menu's aanmaken. Ook het bestaande "home" menu-item kan ik niet veranderen. Ik krijg nergens een foutmelding. Zie de bijlage
Weet iemand wat hier de oorzaak van is?
Alvast bedankt voor reacties.
Groeten,
Erik
Ik heb vandaag een schone 2.5.14 installatie uitgevoerd op de productieserver. Heb de oude 1.5.26 en database helemaal verwijderd etc en een nieuwe installatie uitgevoerd, dit was de beste keuze naar omstandigheden. Op zich allemaal goed gegaan en kan in de backend etc. Ik kan echter bij het aanmaken van menu's geen menu-itemtype kiezen bij Gegevens. Als ik op de knop "Selecteer" klik, verschijnen er geen opties. De knop reageert wel op mijn klik (het "beweegt") maar verder gebeurt er niets. Ik kan dus niet verder met menu's aanmaken. Ook het bestaande "home" menu-item kan ik niet veranderen. Ik krijg nergens een foutmelding. Zie de bijlage
Weet iemand wat hier de oorzaak van is?
Alvast bedankt voor reacties.
Groeten,
Erik
- Erik Duivenvoorde
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
- Erik Duivenvoorde
- Nieuw op Joomla!NL
02 aug 2013 16:03
Ik zie geen bijlage, maar denk in eerste instantie aan een browserprobleem. Heb je het al met een andere browser geprobeerd?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
02 aug 2013 16:09
Ah, dank je, in IE doet ie 't wel, Firefox niet, vreemd. Lokaal pakt firefox hem wel.
Maar ik ga even een ander draadje openen, want installatie is toch niet helemaal goed gegaan
Grt,
Erik
Maar ik ga even een ander draadje openen, want installatie is toch niet helemaal goed gegaan
Grt,
Erik
- Erik Duivenvoorde
- Nieuw op Joomla!NL
02 aug 2013 16:10 - 02 aug 2013 16:11
Heb je de lees/schrijfrechten goed staan?
Ik weet uit ervaring dat sommige providers de rechten van mappen die niet in de root staan op niet-schrijfbaar zetten. Wat in mijn geval resulteerde in het niet kunnen aanmaken van menu-items.
Edit: ah, het was al opgelost...
Ik weet uit ervaring dat sommige providers de rechten van mappen die niet in de root staan op niet-schrijfbaar zetten. Wat in mijn geval resulteerde in het niet kunnen aanmaken van menu-items.
Edit: ah, het was al opgelost...
- Utilis
- Joomla!NL ontdekker
02 aug 2013 16:30
In ieder geval dank voor je reactie!
- Erik Duivenvoorde
- Nieuw op Joomla!NL
Tijd voor maken pagina: 0.684 seconden