- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
error simple caddy
error simple caddy
09 aug 2013 08:48 - 09 aug 2013 08:54Edit Astrid: Ik heb de melding tussen tags geplaatst, volgende keer graag zelf doen.500 - JDatabaseMySQL::query: 1060 - Duplicate column name 'skipstrings' SQL=ALTER TABLE `maxzc_sc_simplecaddy` ADD COLUMN `skipstrings` text NULL AFTER `showavailablequantitytext`;
- maffeaffe
-
Heeft onderwerp gestart
- Vaste bezoeker van Joomla!NL
-
-
error simple caddy
09 aug 2013 09:03Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
error simple caddy
09 aug 2013 09:29Als ik wil updaten krijg ik: **JFTP: :write: foutmelding**
**Kan gegevens niet opslaan. Fout: **Kan configuratiebestand niet openen om te schrijven****
Re rechten heb ik (tijdelijk) op 777 gezet, maar helpt niet.
- maffeaffe
-
Heeft onderwerp gestart
-
-
error simple caddy
09 aug 2013 09:32Controleer het volgende:
- Je ftp laag staat aan terwijl hij bij je hoster uit moet staan of andersom
- Als je ftp laag aan moet staan, kijk dan of alle gegevens kloppen. Vooral FTP root controleren.
- Je bent geen eigenaar van bepaalde mappen en/of bestanden
- Het pad naar je tmp en logs map staat niet goed. Te controleren met path.php . Uitpakken, in de root zetten en path.php achter je url typen.
- Niet alle mappen en bestanden zijn schrijfbaar (afhankelijk ook van de instellingen bij 1)
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
-
-
error simple caddy
09 aug 2013 09:38Het vreemde is dat de site gewoon heeft gewerkt, ook simplecaddy.

De ftp laag kan ik vreemd genoeg niet uitzetten, springt steeds weer op ja
- maffeaffe
-
Heeft onderwerp gestart
-
-
error simple caddy
09 aug 2013 09:46
- Peter
-
- Algemeen Moderator
-
error simple caddy
09 aug 2013 09:56Rechten op 644 gezet, ftp laag gaat uit, maar met melding dat het configuratiebestand niet geschreven kan worden, vreemd. Als ik een update wil doen van joomla krijg ik de error: invalid login, daarna blijft hij maar laden, snap er niks meer van.
- maffeaffe
-
Heeft onderwerp gestart
-
-
error simple caddy
09 aug 2013 10:01Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
-
-
error simple caddy
09 aug 2013 10:10 - 09 aug 2013 10:20Edit Astrid: Ik heb de melding alweer tussen tags geplaatst, volgende keer graag zelf doen.-1 - **Er deed zich een fout voor.**
**Kopiëren mislukt**
**Terug naar controlepaneel**
Call stack
# Function Location
1 JAdministrator->dispatch() /home/rigtpunt/domains/lunchroomrigtpunt.nl/public_html/nieuw/administrator/index.php:46
2 JComponentHelper::renderComponent() /home/rigtpunt/domains/lunchroomrigtpunt.nl/public_html/nieuw/administrator/includes/application.php:153
3 JComponentHelper::executeComponent() /home/rigtpunt/domains/lunchroomrigtpunt.nl/public_html/nieuw/libraries/joomla/application/component/helper.php:351
4 require_once() /home/rigtpunt/domains/lunchroomrigtpunt.nl/public_html/nieuw/libraries/joomla/application/component/helper.php:383
5 JController->execute() /home/rigtpunt/domains/lunchroomrigtpunt.nl/public_html/nieuw/administrator/components/com_installer/installer.php:18
6 InstallerControllerInstall->install() /home/rigtpunt/domains/lunchroomrigtpunt.nl/public_html/nieuw/libraries/joomla/application/component/controller.php:761
7 InstallerModelInstall->install() /home/rigtpunt/domains/lunchroomrigtpunt.nl/public_html/nieuw/administrator/components/com_installer/controllers/install.php:29
8 JInstaller->install() /home/rigtpunt/domains/lunchroomrigtpunt.nl/public_html/nieuw/administrator/components/com_installer/models/install.php:105
9 JInstallerFile->install() /home/rigtpunt/domains/lunchroomrigtpunt.nl/public_html/nieuw/libraries/joomla/installer/installer.php:472
10 JInstaller->copyFiles() /home/rigtpunt/domains/lunchroomrigtpunt.nl/public_html/nieuw/libraries/joomla/installer/adapters/file.php:182
11 JFolder::copy() /home/rigtpunt/domains/lunchroomrigtpunt.nl/public_html/nieuw/libraries/joomla/installer/installer.php:1616
12 JFolder::copy() /home/rigtpunt/domains/lunchroomrigtpunt.nl/public_html/nieuw/libraries/joomla/filesystem/folder.php:124
13 JFolder::copy() /home/rigtpunt/domains/lunchroomrigtpunt.nl/public_html/nieuw/libraries/joomla/filesystem/folder.php:124
14 JError::raiseError() /home/rigtpunt/domains/lunchroomrigtpunt.nl/public_html/nieuw/libraries/joomla/filesystem/folder.php:145
15 JError::raise() /home/rigtpunt/domains/lunchroomrigtpunt.nl/public_html/nieuw/libraries/joomla/error/error.php:251
- maffeaffe
-
Heeft onderwerp gestart
-
-
error simple caddy
09 aug 2013 10:21 - 09 aug 2013 10:21Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
-
-