Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Gastenboek taal veranderen naar nederlands
Gastenboek taal veranderen naar nederlands
13 aug 2013 13:08
Dag,
Mijn joomla versie is de volgende; 2.5.14
Weet iemand hoe ik mijn gastenboek Easybook versie 2.5-6 naar het nederlands kan omzetten. ik heb de taalbestanden gehaald van de site van transifex ( frontend en backend ) deze zijn ini.bestanden. Als ik deze wil installeren moet ik dat misschien doen via ftp ,dat is geen probleem, maar waar hoor ik dan de bestanden in te plaatsen? Kan iemand dit uitleggen in stappen aub?
Grt Philiep
Mijn joomla versie is de volgende; 2.5.14
Weet iemand hoe ik mijn gastenboek Easybook versie 2.5-6 naar het nederlands kan omzetten. ik heb de taalbestanden gehaald van de site van transifex ( frontend en backend ) deze zijn ini.bestanden. Als ik deze wil installeren moet ik dat misschien doen via ftp ,dat is geen probleem, maar waar hoor ik dan de bestanden in te plaatsen? Kan iemand dit uitleggen in stappen aub?
Grt Philiep
- Philiep
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
13 aug 2013 13:21 - 13 aug 2013 13:55
Hallo,
Volgens mij moeten de files bij de download van EBR standaard aanwezig zijn en dus in het Nederlands te zien zijn.
De ini files horen hier thuis.
Administrator/Language/nl-NL (Backend)
nl-NL.com_easybookreloaded.ini
nl-NL.com_easybookreloaded.sys.ini
Language/nl-NL (Frontend)
Volgens mij moeten de files bij de download van EBR standaard aanwezig zijn en dus in het Nederlands te zien zijn.
De ini files horen hier thuis.
Administrator/Language/nl-NL (Backend)
nl-NL.com_easybookreloaded.sys.ini
Language/nl-NL (Frontend)
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Jelle
-
- Algemeen Moderator
-
13 aug 2013 22:15
Hoi Jelle,
Heb me al zot geprobeerd om deze files via ftp op de betreffende plaats te zetten, dit gaat maar er veranderd geen zier. ook al geprobeerd ze te hernoemen maar dit lukt ook niet. Wat doe ik verkeerd? Ik bezit wel maar twee files en beschik niet over deze: nl-NL.com_easybookreloaded.sys.ini
De twee files heb ik van de site Transifex gehaal en deze heten zo:
a: for_use_easybook_reloaded_joomla-25-frontend_nl_NL
b: for_use_easybook_reloaded_joomla-25-backend_nl_NL
a heb ik dan hernoemd naar het volgende:
nl_NL.com_easybook_reloaded.ini en deze hier geplaatst: Administrator/Language/nl-NL
b heb ik dan hernoemd naar het volgende:
nl_NL.com_easybook_reloaded.ini en deze hier geplaatst: Language/nl-NL
Wat doe ik mis????
Heb me al zot geprobeerd om deze files via ftp op de betreffende plaats te zetten, dit gaat maar er veranderd geen zier. ook al geprobeerd ze te hernoemen maar dit lukt ook niet. Wat doe ik verkeerd? Ik bezit wel maar twee files en beschik niet over deze: nl-NL.com_easybookreloaded.sys.ini
De twee files heb ik van de site Transifex gehaal en deze heten zo:
a: for_use_easybook_reloaded_joomla-25-frontend_nl_NL
b: for_use_easybook_reloaded_joomla-25-backend_nl_NL
a heb ik dan hernoemd naar het volgende:
nl_NL.com_easybook_reloaded.ini en deze hier geplaatst: Administrator/Language/nl-NL
b heb ik dan hernoemd naar het volgende:
nl_NL.com_easybook_reloaded.ini en deze hier geplaatst: Language/nl-NL
Wat doe ik mis????
- Philiep
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
14 aug 2013 08:49 - 14 aug 2013 08:50
De ontwikkelaar is blijkbaar met vakantie, maar in 2.5.5. zitten namelijk wel de NL taalbestanden. Omdat ik daar de download niet van kan vinden, hierbij de taalbestanden. Kan je gewoon installeren via extensiebeheer.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
Tijd voor maken pagina: 0.699 seconden