Skip to main content

Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

Facebook Like Box geeft niet de laatste posts weer

21 aug 2013 09:29
Ik maak gebruik van de module Facebook like box Sidebar op de website www.sintercity.nl . Als de sidebar openschuift zie ik wel de mensen met hun foto die de pagina 'liken', maar de laatste brichten worden niet weergegeven in de like box.

Na wat speurwerk blijkt dat Facebook een code genereert voor je bedrijfspagina. Je moet in de module dan ook de code van deze bedrijfspagina neerzetten en niet de code van een persoonlijke pagina.

Nu heb ik het volgende probleem. De facebookpagina behorend bij de website www.sintercity.nl heeft blijkbaar geen goede code meegekregen waardoor de module hem niet herkent. Ook met andere modules geprobeerd, maar die geven hetzelfde resultaat.

Heeft iemand dit probleem al eens eerder ontdekt en vooral heeft iemand hier een oplossing voor gevonden?

Hieronder twee voorbeelden van pagina's die in mijn bezit zijn:

Code 1: www.facebook.com/Sintercity?ref=hl

Code 2: www.facebook.com/pages/Sinterklaas-Rijnm...1480986275151?ref=hl

In de tweede code is goed te zien dat het hier om een pagina gaat en dat zoekt de likebox. De eerste is wel degelijk ook een pagina alleen die code wordt dus niet herkent!
Met Joomla hoef je je nooit meer te vervelen!
  • MvD010
  • MvD010's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL

22 aug 2013 09:40 - 22 aug 2013 11:36
Ik zie het bij een van mijn pagina's ook. Dat is wel degelijk een pagina, maar ook daar staat geen /pages/ in de url. Ik vermoed dan ook dat de fout niet bij de extensie ligt, maar bij facebook. Het vreemde is dat dit soort pagina's wel worden herkend door facebook als het gaat om likes, maar blijkbaar niet als het gaat om "activity stream" gaat.
Misschien even contact met de makers opnemen of zij iets dergelijks al eens van andere gebruikers gehoord hebben en een oplossing hebben. Anders zou ik het via facebook proberen op te lossen.

Edit:
lijkt toch een andere oorzaak te hebben. Onze eigen facebookpagina heeft ook geen /pages/ in de url staan, maar werkt perfect met die module.
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.

Zou het iets met de "leeftijd" van de berichten te maken kunnen hebben?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team
Moderators: JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.730 seconden
Gemaakt door Kunena

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie