Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Foutmelding onder foto's Phoca Gallery
Foutmelding onder foto's Phoca Gallery
25 aug 2013 11:55
Hallo
ik heb sinds lange tijd weer foto's geüpload aan een categorie in phocoa gallery.
Nu is alles goed gegaan naar mijn idee maar als ik op mijn website kijk staat er onder de foto een foutmelding.
Ook kan ik niet als ik op een foto heb geklikt door naar een andere foto.
ik heb het idee dat het aan een instelling ligt maar ik kan niet vinden waar of hoe.
Kan iemand mij verder helpen?
Phoca gallery 3.2.6 en joomla 2.5.14
fout is te zien via onderstaande link
dvs.sylme.nl/index.php/foto-s
ik heb sinds lange tijd weer foto's geüpload aan een categorie in phocoa gallery.
Nu is alles goed gegaan naar mijn idee maar als ik op mijn website kijk staat er onder de foto een foutmelding.
Ook kan ik niet als ik op een foto heb geklikt door naar een andere foto.
ik heb het idee dat het aan een instelling ligt maar ik kan niet vinden waar of hoe.
Kan iemand mij verder helpen?
Phoca gallery 3.2.6 en joomla 2.5.14
fout is te zien via onderstaande link
dvs.sylme.nl/index.php/foto-s
- Sylme
- Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
25 aug 2013 11:58
Is niet echt een foutmelding. Lijkt op een probleem met taalbestanden. Kijk eens of het helpt als je
hier
het bestand nl-NL.com_phocagallery-j3.zip download en installeert.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
25 aug 2013 12:05
dank je voor het mee denken en reageren.
ik heb het bestandje gedownload en geïnstalleerd met helaas was dat ook niet de oplossing
ik heb het bestandje gedownload en geïnstalleerd met helaas was dat ook niet de oplossing
- Sylme
- Joomla!NL ontdekker
25 aug 2013 12:09 - 25 aug 2013 12:09
Installeer Phoca Gallery eens opnieuw en kies dan voor de knop "updaten". Ik zie ook dat er wat afbeeldingen ontbreken namelijk, zo is er bijvoorbeeld geen pad naar het downloadicoontje te bekennen in je broncode.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
25 aug 2013 12:27
hoi
ik heb het opnieuw geïnstalleerd en geklikt op de knop updaten maar ook dit maakt geen verschil.
Zou het schelen als ik alles verwijder en dan alles opnieuw doe of moet dat niet uitmaken?
ik heb het opnieuw geïnstalleerd en geklikt op de knop updaten maar ook dit maakt geen verschil.
Zou het schelen als ik alles verwijder en dan alles opnieuw doe of moet dat niet uitmaken?
- Sylme
- Joomla!NL ontdekker
25 aug 2013 12:43
Valt te proberen. Ik had gehoopt dat updaten de oplossing zou zijn. Maar aangezien je nog niet echt veel foto's hebt, is verwijderen (netjes via Extensiebeheer - beheren ) waarschijnlijk de enig mogelijke optie nu.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
25 aug 2013 20:15
Ik heb net alles inderdaad net eraf gegooid en er weer opnieuw opgezet!
Het werkt nu prima.
Super bedankt voor al je hulp.
Het werkt nu prima.
Super bedankt voor al je hulp.
- Sylme
- Joomla!NL ontdekker
25 aug 2013 20:20
Hallo,
Fijn dat het opgelost is.
Dank je wel voor de terugkoppeling.
Je kunt in de toekomst zelf na het terugkoppelen de topic sluiten door op de groene "opgelost" knop te klikken.
Fijn dat het opgelost is.
Dank je wel voor de terugkoppeling.
Je kunt in de toekomst zelf na het terugkoppelen de topic sluiten door op de groene "opgelost" knop te klikken.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
- Jelle
- Algemeen Moderator
Tijd voor maken pagina: 0.696 seconden