Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost FW gallery en een form integratie in een artikel
FW gallery en een form integratie in een artikel
31 aug 2013 14:45
Hi ik gebruik (sinds kort) Joomla 2.5.3, ik ben de vrijwillige webmaster. Ik ken Joomla maar een ietsie pietsie en moet nu voor 1 sept een gallery hebben lopen. Die gallery gaat kunstwerken bevatten waarop mensen een bod kunnen doen en dat bod staat dan als start bod voor de werkelijke veiling. Ik gebruik voor de gallery FW gallery, maar hier het probleem of vraag:
Hoe kan ik een form krijgen onder die gallery, zodat bezoekers bv de Karel Peer kunnen aangeven en er een bod op kunnen doen. Het hoeft niet fancy te zijn, gewoon een veld Naam werk, een veld Email adres een veld Uw bod en een knop Submit.
Ik snap nioet hoe ik twee modules op een artikel kan krijgen.:
www.stichtingjoodsmonumentmeppel.nl/nl/veiling
Hoe kan ik een form krijgen onder die gallery, zodat bezoekers bv de Karel Peer kunnen aangeven en er een bod op kunnen doen. Het hoeft niet fancy te zijn, gewoon een veld Naam werk, een veld Email adres een veld Uw bod en een knop Submit.
Ik snap nioet hoe ik twee modules op een artikel kan krijgen.:
www.stichtingjoodsmonumentmeppel.nl/nl/veiling
- franklos
-
Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
-
31 aug 2013 15:18
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Je kunt voor het formulier Chronoforms gebruiken. Dit is geheel naar wens aan te passen. Misschien heb je zelfs voldoende aan een simpel contactformulier zoals standaard al in Joomla zit.
Chronoforms kun je in een artikel plaatsen door de volgende code te gebruiken:

Je website is verouderd. Zorg voor de veiligheid dat je zo spoedig mogelijk update naar 2.5.14
:onn:
Je kunt voor het formulier Chronoforms gebruiken. Dit is geheel naar wens aan te passen. Misschien heb je zelfs voldoende aan een simpel contactformulier zoals standaard al in Joomla zit.
Chronoforms kun je in een artikel plaatsen door de volgende code te gebruiken:
Code:
{chronoforms}formuliernaam{/chronoforms}

Je website is verouderd. Zorg voor de veiligheid dat je zo spoedig mogelijk update naar 2.5.14
:onn:
- Peter
-
- Algemeen Moderator
-
01 sep 2013 12:02
Ik maak ergens een fout, die gallery is gewoon een menu item. Ik zie geen kans iets onder die galley te zetten?
- franklos
-
Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
-
01 sep 2013 12:18
Ik ken FW gallery verder niet, maar wellicht kun je met een plugin de inhoud van een gallery in een artikel plaatsen. Als je daar direct onder de code van het formulier zet zou het moeten lukken.
- Peter
-
- Algemeen Moderator
-
01 sep 2013 12:42
FW Gallery biedt ook een module aan.
Wanneer je Modules Anywhere van NoNumber installeert en activeert, kun je daarmee de module in een artikel tonen.
Wanneer je het menu-item naar het artikel laat verwijzen waar je tekst en de verwijzing naar de module in staat, kun je dus in het artikel van alles rond de module plaatsen.
Wanneer je Modules Anywhere van NoNumber installeert en activeert, kun je daarmee de module in een artikel tonen.
Wanneer je het menu-item naar het artikel laat verwijzen waar je tekst en de verwijzing naar de module in staat, kun je dus in het artikel van alles rond de module plaatsen.
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum. |
- WoodyF4u
-
- Moderator + Nieuwsteam
-
01 sep 2013 15:27 - 01 sep 2013 15:32
[strike]Bedankt,krijg error met melding dat ik moet updaten. Ik heb daar een beetje vrees voor. De site is door een buro gemaakt en ik ben vrijwillig webmaster. Zijn er risico s bij een update? Als ik de site stuk maak dan heb ik de poppen aan het dansen. Ik heb geen cpanel toegang en kan dus niet een Dbdump maken.Wel ftp dus daar kan ik wel eea doen.[/strike]
Update,gewoon een oudere versie gedownload.
Update,gewoon een oudere versie gedownload.
- franklos
-
Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
-
01 sep 2013 15:39
Maak altijd een backup. Installeer eventueel Akeebabackup op je site. hiermee maak je eenvoudig een backup. Akeeba heeft een gratis versie die goed werkt. De pro-versie (betaald) biedt meer waaronder systeemherstel vanuit de Joomla! backend.
- Peter
-
- Algemeen Moderator
-
Tijd voor maken pagina: 0.709 seconden