Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost mod_trombinoscope
mod_trombinoscope
31 aug 2013 17:18
Hallo allemaal,
Ik zit met het volgend probleem misschien dat iemand mij kan helpen hier mee.
Het probleem is deze:
Ik gebruik deze module (mod_trombinoscope) om de gegevens van onze leden te laten zien in een afgeschermd deel op de website.
Mu komen er bij het adres en het telefoonnummer wel een pictogram te staan maar bij email niet.
zie plaatje
Ik heb al eens gekeken met firebug maar daar kom ik ook niet verder mee.
In de map modules/mod_trombinoscope/images staat wel het bestand waar naar toe word verwezen nl con.email.png
dus de picto is aanwezig.
Wie kan mij verder helpen met dit probleem
Ik zit met het volgend probleem misschien dat iemand mij kan helpen hier mee.
Het probleem is deze:
Ik gebruik deze module (mod_trombinoscope) om de gegevens van onze leden te laten zien in een afgeschermd deel op de website.
Mu komen er bij het adres en het telefoonnummer wel een pictogram te staan maar bij email niet.
zie plaatje
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.
Login of registreer om deze te zien.
Ik heb al eens gekeken met firebug maar daar kom ik ook niet verder mee.
In de map modules/mod_trombinoscope/images staat wel het bestand waar naar toe word verwezen nl con.email.png
Wie kan mij verder helpen met dit probleem
- Naj Kwin
-
Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
-
mod_trombinoscope
02 sep 2013 10:57En als je in Firebug over de naam van het plaatje gaat, wordt het plaatje dan ook getoond?Ik heb al eens gekeken met firebug maar daar kom ik ook niet verder mee.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
mod_trombinoscope
02 sep 2013 15:39
Hallo Astrid,
Dat is het probleem juist ik zie het plaatje in firebub niet meer staan
Op de volgende website heb ik hetzelfde probleem
www.cns-staphorst.nl/index.php/school/team
Misschien dat je hier wat mee kan.
de andere site is het contact gedeelte afgeschermd voor leden
GR Naj
Dat is het probleem juist ik zie het plaatje in firebub niet meer staan
Op de volgende website heb ik hetzelfde probleem
www.cns-staphorst.nl/index.php/school/team
Misschien dat je hier wat mee kan.
de andere site is het contact gedeelte afgeschermd voor leden
GR Naj
- Naj Kwin
-
Heeft onderwerp gestart
-
mod_trombinoscope
02 sep 2013 18:56
Heb je al op de site van de makers gekeken? Ik krijg de indruk dat die icoontjes standaard in de commerciële versie zitten.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
-
-
mod_trombinoscope
03 sep 2013 16:54
Hallo Astrid,
In de free edition ook.
Het plaatje wat in een eerdere bericht te zien is is ook gemaakt met de free edition en als ik een web-adres ingeef komt er ook een picto te staan (Heb bij de directeur een webadres ingevoerd)
Als ik het plaatje van het webadres hernoen naar die van de mail verdwijnt deze weer en is er geen pictogram te zien
In de free edition ook.
Het plaatje wat in een eerdere bericht te zien is is ook gemaakt met de free edition en als ik een web-adres ingeef komt er ook een picto te staan (Heb bij de directeur een webadres ingevoerd)
Als ik het plaatje van het webadres hernoen naar die van de mail verdwijnt deze weer en is er geen pictogram te zien
- Naj Kwin
-
Heeft onderwerp gestart
-
mod_trombinoscope
03 sep 2013 17:24
Tja............ zie wel waardoor het veroorzaakt wordt. Maar oplossing heb ik zo even ook niet. Je gebruikt de module met loadposition in een artikel en de e-mailcloaking plugin gaat daar dwars liggen.
Als ik jou was zou ik toch eens contact opnemen met de makers. Je kunt zelf het verschil zien als je hem gewoon op een modulepositie zet, maar dan is er geen e-mailcloaking en dat is dus ook niet echt goed geprogrammeerd.
Als ik jou was zou ik toch eens contact opnemen met de makers. Je kunt zelf het verschil zien als je hem gewoon op een modulepositie zet, maar dan is er geen e-mailcloaking en dat is dus ook niet echt goed geprogrammeerd.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
-
-
Tijd voor maken pagina: 0.885 seconden