Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Youtube filmpje
Youtube filmpje
31 aug 2013 20:11
Hallo, ben bezig met het invoegen van een youtube filmpje van ons laatste concours.
Heb ergens al iets gelezen over AllVideo, dat heb ik dan ook gebruikt (denk ik).
Het filmpje komt nu mooi naar voren maar krijg er tekst bij die ik niet wil zien. Ik heb alleen geen idee hoeik dit weg kan krijgen.
Ik heb een link in een artikel gemaakt en daar ben ik verplicht om iets in te vullen bij text.
website is te vinden via de URL:
www.cmvconcordia.nl
Heb ergens al iets gelezen over AllVideo, dat heb ik dan ook gebruikt (denk ik).
Het filmpje komt nu mooi naar voren maar krijg er tekst bij die ik niet wil zien. Ik heb alleen geen idee hoeik dit weg kan krijgen.
Ik heb een link in een artikel gemaakt en daar ben ik verplicht om iets in te vullen bij text.
website is te vinden via de URL:
www.cmvconcordia.nl
- rjappeltsje
- Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
Youtube filmpje
31 aug 2013 21:43
Je bent niet verplicht om een tekst in te vullen in je artikel.
zie ook de documentatie van Allvideos...
Dus als je in je artikel bent schakel je de editor uit of af of naar HTML en je vult in
{youtube}ID-youtubefilm|breedte|hoogte|autostart{/youtube}
zie ook de documentatie van Allvideos...
For example, a YouTube video with 600x450 dimensions that autoplays on page load would be displayed adding this plugin tag in your Joomla! article (or K2 item, or Virtuemart product etc.):
{youtube}he73js822|600|450|1{/youtube}
Dus als je in je artikel bent schakel je de editor uit of af of naar HTML en je vult in
{youtube}ID-youtubefilm|breedte|hoogte|autostart{/youtube}
groetjes,
Anne
Anne
www.numijneigenwebsite.nl + www.nmew.nl - KvK Brabant: 17281897 | Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- AnneM
- Joomla!NL vriend(in)
Youtube filmpje
31 aug 2013 21:45
Bedoel je dat er onder je filmpje >concodia staat?
Waarschijnlijk staat dat in de verwijzing naar het filmpje.
Wanneer je met bijvoorbeeld JCE je artikel hebt gemaakt en je wil daar alleen het filmpje in tonen, dan moet er in je artikel alleen het volgende staan:
Plaats dit in je artikel door in JCE over te schakelen naar de html-editor.
Dat doe je door op het knopje met de rode <> te klikken.
Nu is alle opmaak en eventuele foute code niet meegenomen en wordt alleen je filmpje getoond.
De titel in het zwarte del boven het filmpje kun je niet uitzetten.
Wel kun je die in Youtube wijzigen waarna je er een mooiere titel boven hebt staan.
Laatste tip:
Ga via plugins naar de plugin Allvideos en stel het formaat van je filmpje wat groter in.
Gebruik bijvoorbeeld 600pixels breed.
Dan vult het eerste plaatje de breedte van je site.
Waarschijnlijk staat dat in de verwijzing naar het filmpje.
Wanneer je met bijvoorbeeld JCE je artikel hebt gemaakt en je wil daar alleen het filmpje in tonen, dan moet er in je artikel alleen het volgende staan:
Code:
{youtube}yugoX3fgNVA{/youtube}
Plaats dit in je artikel door in JCE over te schakelen naar de html-editor.
Dat doe je door op het knopje met de rode <> te klikken.
Nu is alle opmaak en eventuele foute code niet meegenomen en wordt alleen je filmpje getoond.
De titel in het zwarte del boven het filmpje kun je niet uitzetten.
Wel kun je die in Youtube wijzigen waarna je er een mooiere titel boven hebt staan.
Laatste tip:
Ga via plugins naar de plugin Allvideos en stel het formaat van je filmpje wat groter in.
Gebruik bijvoorbeeld 600pixels breed.
Dan vult het eerste plaatje de breedte van je site.
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum. |
- WoodyF4u
- Moderator + Nieuwsteam
Youtube filmpje
31 aug 2013 23:03
Daar zat het dus, dat ik het nog in tekst had te staan ipv html. Dat is nu opgelost, ik heb de breedte en hoogte ook wat aangepast.
Bedankt voor de tips en topic closed.
Bedankt voor de tips en topic closed.
- rjappeltsje
- Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
Tijd voor maken pagina: 0.672 seconden