Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
RedEvent backend Nederlands
11 sep 2013 14:48
Iemand enig idee wat er fout kan zitten in het taalbestand? Ik heb 1 fout gevonden op regel 248
waar de quotes ontbraken, maar na de aanpassing nog steeds Engels in de backend. Vraag ook al bij de makers neergelegd overigens.COM_REDEVENT_DISPLAY_SETTINGS="Weergave Instellingen"
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
-
Heeft onderwerp gestart
- Moderator + Technisch team
-
11 sep 2013 15:23
Ik zag net dat het nog best veel verschillende bestanden met veel regels zijn.
De vertaling is in ieder geval niet volledig.
In nl-NL.com_redevent.ini staat:
De vertaling is in ieder geval niet volledig.
In nl-NL.com_redevent.ini staat:
Dat is de eerste regel die ik tegen kwam en nog niet is vertaald.COM_REDEVENT_PAGETITLE_EDITSESSION="Add/edit session - redEVENT_txss"

Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum. |
- WoodyF4u
-
- Moderator + Nieuwsteam
-
11 sep 2013 15:27
Zijn er idd heel veel, met name voor plugins en modules. En er ontbreken een paar vertalingen, dat klopt, maar dat is wel op te lossen. Lastiger wordt het als je hele backend Engels blijft, zoals nu dus het geval is

Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
-
Heeft onderwerp gestart
-
11 sep 2013 15:27
Vraagje: Kun je eens testen door er steeds één ini-bestand tussenuit te halen mbv FTP?
Op die manier kun je bekijken welk bestand roet in het eten gooit en dus ervoor zorgt dat het nl_NL-pakket niet wordt geaccepteerd.
Stel dat je zo op een bepaald bestand uitkomt is het al makkelijker zoeken naar de speld in de hooiberg.
Op die manier kun je bekijken welk bestand roet in het eten gooit en dus ervoor zorgt dat het nl_NL-pakket niet wordt geaccepteerd.
Stel dat je zo op een bepaald bestand uitkomt is het al makkelijker zoeken naar de speld in de hooiberg.
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum. |
- WoodyF4u
-
- Moderator + Nieuwsteam
-
11 sep 2013 18:43
Er zitten heel wat fouten in de taalbestanden. Daarom werken deze niet.
Verder zijn de "vertalingen" niet vertaald naar het Nederlands maar originele Engelse teksten.
Ik trek het mij wel een beetje aan omdat ik geholpen heb om de nl-NL vertalingen te maken in Transifex.
Ik dacht al waarom wordt de admin niet goed vertaald??
Ik zal in de komende tijd aan de taalbestanden werken. Wanneer redCompnent deze zal aanbieden weet ik natuurlijk niet.
Er zijn heel veel bestanden en strings na te kijken en te verbeteren!
Verder zijn de "vertalingen" niet vertaald naar het Nederlands maar originele Engelse teksten.

Ik trek het mij wel een beetje aan omdat ik geholpen heb om de nl-NL vertalingen te maken in Transifex.
Ik dacht al waarom wordt de admin niet goed vertaald??

Ik zal in de komende tijd aan de taalbestanden werken. Wanneer redCompnent deze zal aanbieden weet ik natuurlijk niet.
Er zijn heel veel bestanden en strings na te kijken en te verbeteren!
groetjes,
Anne
Anne
www.numijneigenwebsite.nl + www.nmew.nl - KvK Brabant: 17281897 | Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- AnneM
-
- Joomla!NL vriend(in)
-
11 sep 2013 18:56
Hey Anne,
Vertalingen zijn best goed. Paar kleine dingetjes, maar dat hou je altijd omdat je bij het vertalen de context niet altijd goed interpreteert. En zoveel vertalingen ontbreken er echt niet.
Deze
Ik begin bijna te denken dat het ergens fout gaat met het aanroepen van dat bestand. Vooral ook omdat RedEvents zo'n rare constructie heeft dat de GB taalbestanden onder de component gezet worden. Maar ook dat is vreemd, want RedForms werkt wel goed in de backend en die heeft dezelfde constructie.
Zo maar even hardop gedacht
Vertalingen zijn best goed. Paar kleine dingetjes, maar dat hou je altijd omdat je bij het vertalen de context niet altijd goed interpreteert. En zoveel vertalingen ontbreken er echt niet.
werkt wel en is in principe goed vertaald. Enige probleem is dat er ergens in de php weer een foute string staat voornl-NL.com_redevent.sys.ini
Dus daar krijg je een raar resultaat, maar datzelfde resultaat zie je ook in het Engels dan.COM_REDEVENT_MENU_GROUPS="Groepen"
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.
Login of registreer om deze te zien.
Deze
Doet het dus gewoon niet. En behalve die quotes waarover ik het hierboven had, kan ik zo niks ontdekken. Wil niet zeggen dat er geen fout in staat, alleen ik zie hem niet. Quotes kloppen iig allemaal, dus het zou eigenlijk gewoon moeten werken.nl-NL.com_redevent.ini
Ik begin bijna te denken dat het ergens fout gaat met het aanroepen van dat bestand. Vooral ook omdat RedEvents zo'n rare constructie heeft dat de GB taalbestanden onder de component gezet worden. Maar ook dat is vreemd, want RedForms werkt wel goed in de backend en die heeft dezelfde constructie.
Zo maar even hardop gedacht

Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
-
Heeft onderwerp gestart
-
11 sep 2013 19:06
Astrid voor een groot deel zijn de bestanden ca 2 jaar oud. Omdat redEvent pas ca 1 jaar beschikbaar is voor J25 heb ik het vermoeden dat de taalbestanden onder J15 zijn begonnen (Transifex' hele oude editor)
Misschien met het vervangen van ' naar " is er iets fout gegaan?
Ik heb de taalbestanden gemaakt voor versie J25 compleet gemaakt zodat deze worden aangeboden op hun website (download bij redEvent dus). En dat is gelukt.
Even geduld, het is wel veel werk. Tegenwoordig heeft Transifex een moderene editor die e.e.a. beter opslaat.
Misschien met het vervangen van ' naar " is er iets fout gegaan?
Ik heb de taalbestanden gemaakt voor versie J25 compleet gemaakt zodat deze worden aangeboden op hun website (download bij redEvent dus). En dat is gelukt.
Even geduld, het is wel veel werk. Tegenwoordig heeft Transifex een moderene editor die e.e.a. beter opslaat.
groetjes,
Anne
Anne
www.numijneigenwebsite.nl + www.nmew.nl - KvK Brabant: 17281897 | Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- AnneM
-
- Joomla!NL vriend(in)
-
Tijd voor maken pagina: 0.731 seconden