Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
slotjes op categorien in phoca gallery
16 sep 2013 09:45
Hallo,
Op de website www.pvge-best.nl wordt phocagallery toegepast om foto’s van evenementen te laten zien.
In de backend zijn er twee items verschenen met een slotje, waarschijnlijk door onoordeelkundig afsluiten van een van de redacteuren. Ik heb een algemenen check-inn gedaan op alle items. Als ik nu het eerste gesloten item aanklik dan kan ik alles gewoon openen en weer afsluiten. Kijk ik nu in de back-end dan is het betreffende slotje weg. Wil ik het tweede gesloten item openen dan krijg ik weer de melding dat ik niet gerechtigd ben. Kijk ik dan weer in de overzichtslijst van alle categorieën , dan blijkt het eerste slotje ook weer verschenen te zijn.
Henri
Op de website www.pvge-best.nl wordt phocagallery toegepast om foto’s van evenementen te laten zien.
In de backend zijn er twee items verschenen met een slotje, waarschijnlijk door onoordeelkundig afsluiten van een van de redacteuren. Ik heb een algemenen check-inn gedaan op alle items. Als ik nu het eerste gesloten item aanklik dan kan ik alles gewoon openen en weer afsluiten. Kijk ik nu in de back-end dan is het betreffende slotje weg. Wil ik het tweede gesloten item openen dan krijg ik weer de melding dat ik niet gerechtigd ben. Kijk ik dan weer in de overzichtslijst van alle categorieën , dan blijkt het eerste slotje ook weer verschenen te zijn.
Henri
- herkansingjoomla
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
17 sep 2013 20:34
Vreemd. Database al eens gerepareerd?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
18 sep 2013 17:40
IK heb via extensie beheer/database gekeken. Er werden inderdaad twee foutmeldingen genoteerd. Ik heb de optie "repareer" gekozen. Tevens heb ik de nieuwste update geïnstalleerd.
het slotje blijft staan.
Henri
het slotje blijft staan.
Henri
- herkansingjoomla
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
18 sep 2013 17:44 - 19 sep 2013 08:51
Ik heb nog nooit slotjes gezien bij Phoca Gallery. Heb je een screenshot van wat je ziet?
Edit Astrid: Ik heb je vraag over het updaten afgesplitst en hierheen verplaatst.
Van Phoca Gallery? Zou eerst je Joomla eens updaten! Je draait op 2.5.4 en die versie is onveilig en zwaar verouderd!Tevens heb ik de nieuwste update geïnstalleerd.
Edit Astrid: Ik heb je vraag over het updaten afgesplitst en hierheen verplaatst.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
Tijd voor maken pagina: 0.639 seconden