Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost DFContact en Recaptcha
DFContact en Recaptcha
16 sep 2013 12:11
Hallo,
Ik heb een Joomla 2.5.14 subdomein incl. een contactformulier met de plugin dfcontact aangemaakt. In dit formulier heb ik recaptcha geintegreerd. Nu blijkt het formulier zonder recaptcha gewoon verzonden te kunnen worden. Echter activeer ik recaptcha, dan komt er constant bij verzending "Captcha met correcte tekens invullen". Tientallen keren de woorden ingetikt. Dan zou het toch een keer raak moeten zijn. Wat ik ook geprobeerd heb niets werkt.
In de algemene instellingen is recaptcha ingeschakeld en in dfcontact ook. Daarnaast is de plugin ook geactiveerd.
Heeft iemand hier een oplossing voor?
Ik heb een Joomla 2.5.14 subdomein incl. een contactformulier met de plugin dfcontact aangemaakt. In dit formulier heb ik recaptcha geintegreerd. Nu blijkt het formulier zonder recaptcha gewoon verzonden te kunnen worden. Echter activeer ik recaptcha, dan komt er constant bij verzending "Captcha met correcte tekens invullen". Tientallen keren de woorden ingetikt. Dan zou het toch een keer raak moeten zijn. Wat ik ook geprobeerd heb niets werkt.
In de algemene instellingen is recaptcha ingeschakeld en in dfcontact ook. Daarnaast is de plugin ook geactiveerd.
Heeft iemand hier een oplossing voor?
- jcsmit
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
DFContact en Recaptcha
16 sep 2013 12:21
Zijn de sleutels ook ingevuld bij de plugin?
Anders misschien even ECC+ proberen als captcha, is ook een stuk gebruikersvriendelijker.
Anders misschien even ECC+ proberen als captcha, is ook een stuk gebruikersvriendelijker.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
DFContact en Recaptcha
16 sep 2013 17:10
Astrid, dank voor de reactie. Ja, de sleutels zijn/waren ingevuld.
Ik heb nu ECC+ geinstalleerd, zonder captcha ging het goed. Met captcha ging het ook mis.
Ik heb bij antispam services, Honeypot en Botscout aangevinkt. Is dit voldoende? of moet ik alles aanvinken?
Ik heb nu ECC+ geinstalleerd, zonder captcha ging het goed. Met captcha ging het ook mis.
Ik heb bij antispam services, Honeypot en Botscout aangevinkt. Is dit voldoende? of moet ik alles aanvinken?
- jcsmit
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
DFContact en Recaptcha
16 sep 2013 17:21
ecc+ met alleen sommetje en de rest uitgevinkt moet in principe al voldoende zijn. Gebruiken wij ook alleen maar bij ons aanmeldingsformulier hier.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
Tijd voor maken pagina: 0.730 seconden