Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Jnews inschrijfformulier HTML-code
Jnews inschrijfformulier HTML-code
18 sep 2013 14:53
Hoi allemaal,
Ik vroeg me af of het mogelijk is om het inschrijfformulier voor nieuwsbrieven van Jnews te delen via andere websites, middels een HTML-code.
Ik wil graag een landingspagina maken op Facebook voor een winactie, waarvoor ik mensen wil vragen of ze zich in willen schrijven op onze nieuwsbrief, maar daarvoor zou het inschrijfformulier dus geïntegreerd moeten worden in een externe website (Facebook) in dit geval.
Is dat mogelijk via HTML of op een andere wijze?
groetjes Kristie
Ik vroeg me af of het mogelijk is om het inschrijfformulier voor nieuwsbrieven van Jnews te delen via andere websites, middels een HTML-code.
Ik wil graag een landingspagina maken op Facebook voor een winactie, waarvoor ik mensen wil vragen of ze zich in willen schrijven op onze nieuwsbrief, maar daarvoor zou het inschrijfformulier dus geïntegreerd moeten worden in een externe website (Facebook) in dit geval.
Is dat mogelijk via HTML of op een andere wijze?
groetjes Kristie
- krisjuh22
-
Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
-
19 sep 2013 12:04
Staat gewoon op hun site. Kijk
hier
maar.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
- krisjuh22
-
Heeft onderwerp gestart
-
20 sep 2013 12:11
De website geeft zelf aan dat het alleen met een betaalde component gaat. Ik ben nog even verder gaan kijken en werd via Twitter getipt over iframe. Daarmee ben ik gaan puzzelen en dat is gelukt, als volgt:
In principe is het dus gelukt, maar om het er nog net effe iets mooier uit te laten zien, heb ik nog een aanvullende vraag.
Is het binnen joomla ook mogelijk om te linken naar één frame. Ik wil dus een link waarbij alleen het betreffende artikel laadt dat ik heb aangemaakt, zonder de hele website-template eromheen. Op die manier laad ik dus alleen het betreffende artikel binnen Facebook en wil ik dus dat de menu's, advertenties en dergelijke niet binnen Facebook geladen worden. Is dat mogelijk? En hoe kan ik die link vinden?
Groetjes Kristie
- Ik heb binnen joomla een artikel aangemaakt waarin ik de Jnews module om in te schrijven voor de nieuwsbrief laad.
- Vervolgens heb ik met de app Pagemodo in Facebook een iframe landingspagina aangemaakt waarmee ik het artikel waarin de module staat kan laden binnen Facebook. Op die manier staat het inschrijfveld dus binnen de Facebookpagina.
In principe is het dus gelukt, maar om het er nog net effe iets mooier uit te laten zien, heb ik nog een aanvullende vraag.
Is het binnen joomla ook mogelijk om te linken naar één frame. Ik wil dus een link waarbij alleen het betreffende artikel laadt dat ik heb aangemaakt, zonder de hele website-template eromheen. Op die manier laad ik dus alleen het betreffende artikel binnen Facebook en wil ik dus dat de menu's, advertenties en dergelijke niet binnen Facebook geladen worden. Is dat mogelijk? En hoe kan ik die link vinden?
Groetjes Kristie
- krisjuh22
-
Heeft onderwerp gestart
-
20 sep 2013 12:21
Ken de constructie zo niet, maar misschien een optie om een verborgen menu met een menu-item naar dat artikel aan te maken en bij dat menu alle modules op niet tonen te zetten?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
- krisjuh22
-
Heeft onderwerp gestart
-
20 sep 2013 14:37
Hallo,
Is dit dan opgelost?
Dan kan je de topic zelf sluiten door op de groene knop "opgelost" te klikken.
Is dit dan opgelost?
Dan kan je de topic zelf sluiten door op de groene knop "opgelost" te klikken.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
- Jelle
-
- Algemeen Moderator
-
Tijd voor maken pagina: 0.839 seconden