Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

Gcalendar veroorzaakt fout op de homepag (500 - Invalid URI)

Gcalendar veroorzaakt fout op de homepag (500 - Invalid URI)

30 sep 2013 09:17
#1
Hey

Als ik op mijn site ( www.basisschoolzwijnaarde.be ) de Gcalender-component gebruik is mijn homepage onvindbaar door de fout 500 - Invalid URI supplied. Als ik via extensiebeheer alles van Gcalendar uitschakel, werkt het weer wel. Iemand hier ervaring mee? Ik zou wel graag met deze component (of een goed alternatief) willen werken!

Bedankt.
Wim
  • WimVDM
  • WimVDM's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL
  • Berichten: 100

Gcalendar veroorzaakt fout op de homepag (500 - Invalid URI)

30 sep 2013 09:52
#2
Wat ik ondertussen zelf ontdekte
- een eerdere versie van de extensie waar een module upcoming event mee gemaakt was veroorzaakt het probleem. Deze module uitschakelen heeft het probleem verholpen. Ik ga nog verder aan de slag om het deze module terug aan de praat te krijgen en zal daarna terugkoppelen.

Wim
  • WimVDM
  • WimVDM's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL
  • Berichten: 100

Gcalendar veroorzaakt fout op de homepag (500 - Invalid URI)

30 sep 2013 10:01
#3
OK Wim,
Mooi dat je dat zelf al ontdekt hebt.
Succes met het overige.
Het zou fijn zijn als je die bevindingen nog terugkoppelt ter lering voor anderen.
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum.
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

  • WoodyF4u
  • WoodyF4u's Profielfoto
  • Moderator + Nieuwsteam
  • Moderator + Nieuwsteam
  • Berichten: 11170

Gcalendar veroorzaakt fout op de homepag (500 - Invalid URI)

10 okt 2013 11:25
#4
Het probleem blijft bestaan. Ook met de nieuw gemaakte modules werkt het niet.

Nog even schetsen...

Ik gebruik Gcalendar op mijn site om Google Kalenders weer te geven met de schoolactiviteiten. Een bijkomende functie is Gcalendar Upcoming die activiteiten in een module weergeeft. Van zodra ik zo'n module creëer en publiceer wordt mijn ganse onvindbaar, niet enkel die pagina's waar de module moet verschijnen, maar ook alle andere ...

Tot een tijd geleden werkte dit wel goed. Ik weet niet en kan ook niet achterhalen sinds wanneer deze fout zich voor doet. Ik denk sinds we google apps for education gebruiken en onze agenda's niet meer gekoppeld zijn aan een googleaccount@gmail.be maar een googleaccount@onsdomein.be. De agenda is openbaar, maar het gedeelte waar de agenda aangeboden wordt is enkel voor geregistreerde gebruikers.


Dank voor de hulp.
  • WimVDM
  • WimVDM's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL
  • Berichten: 100
Moderators: Juliank92PeterJelleRomke
Tijd voor maken pagina: 1.178 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie