Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Gcalender geeft problemen
Gcalender geeft problemen
03 okt 2013 06:55
Sinds kort toont mijn Gcalender geen afspreken meer op de website. Op mijn test versie doet hij dat wel. Ik heb alle instellingen gelijk staan maar toch wil het maar niet lukken. Zijn er meerdere met dit probleem?
Wie kan me daar bij helpen?
Is nogal dringend omdat er op dit moment veel huur aanvragen binnen komen van de blokhut. De mensen kunnen nu dus niet zien in welke periode de blokhut nog vrij is. Het is voor een Jong Nederland groep.
Alle hulp is welkom
Wie kan me daar bij helpen?
Is nogal dringend omdat er op dit moment veel huur aanvragen binnen komen van de blokhut. De mensen kunnen nu dus niet zien in welke periode de blokhut nog vrij is. Het is voor een Jong Nederland groep.
Alle hulp is welkom
- keurmeister
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
03 okt 2013 09:06
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
04 okt 2013 14:17
Daar kom ik dus niet mee verder beide bieden geen oplossing en er wordt verder niet gereageerd op die draadjes. Blijkbaar heeft dus niemand een pasklare oplossing.
Nu wil ik het op een andere manier proberen maar daar kom ik ook niet verder. Hoe kan ik de code die je kunt maken om een Google kalender op je website te zetten gaan gebruiken zodat de kalender alsnog getoond gaat worden op de website.
Die code moet ik ergens op de website zetten. maar hoe ga ik dat doen. als aangepast html zie ik de complete code staan op de plek maar geen kalender. wie helpt me daar mee verder?
Nu wil ik het op een andere manier proberen maar daar kom ik ook niet verder. Hoe kan ik de code die je kunt maken om een Google kalender op je website te zetten gaan gebruiken zodat de kalender alsnog getoond gaat worden op de website.
Die code moet ik ergens op de website zetten. maar hoe ga ik dat doen. als aangepast html zie ik de complete code staan op de plek maar geen kalender. wie helpt me daar mee verder?
- keurmeister
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
04 okt 2013 15:47
Bij mij werkt Gcalendar gewoon. En als hij werkt op je testsite dan zou het een conflict met een andere extensie kunnen zijn. Neem niet aan dat die beide sites verder identiek zijn?
En over welke embed code gaat het die je wilt plaatsen?
En over welke embed code gaat het die je wilt plaatsen?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
-
-
07 okt 2013 08:51
Beide site zijn dus wel identiek. Op de ene probeer eerst wat uit voor ik het op de juiste site zet. Werkt het dan laat ik het op beide staan. De code die ik wil gebruiken wordt door google calender weergegeven bij de agenda instellingen. Dit is een html code die je op je site kunt zetten en dan neemt de agenda alles automatisch over op je website.
Voor mij is het alleen de vraag op welke manier voeg ik die code in. Via een nieuwe module html krij ik alleen de code in beeld.
Voor mij is het alleen de vraag op welke manier voeg ik die code in. Via een nieuwe module html krij ik alleen de code in beeld.
- keurmeister
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
07 okt 2013 09:11
Of via een menu-item van het type wrapper, of via een module van hetzelfde type. En dan gewoon de url ingeven en niet de rest van de code
ongeveer:
of je editor-instellingen verruimen zodat de code niet gestript wordt.
ongeveer:
Code:
https://www.google.com/calendar/embed?src=jouwemailadres&ctz=Europe/Amsterdam" style="border: 0" width="800" height="600" frameborder="0" scrolling="no">
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
-
-
10 okt 2013 05:20
Het is gelukt hij neemt alles over en de agenda staat weer online. Wort ook weer netjes geupdate.
dank je
dank je
- keurmeister
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
Tijd voor maken pagina: 0.744 seconden