Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Hoe downgrade ik K2 naar 2.5
Hoe downgrade ik K2 naar 2.5
18 okt 2013 13:16
Goede middag,
op mijn website draait een slider in de header. Dit ging goed tot ik een upgrade van K2 er op zette. Heb de ontwikkelaar van de template gevraagd en deze gaf aan dat ik K2 naar versie 2.5 moet downgraden.
Ook moet ik het Gantry Framework downgraden.
Ook hier voor geldt: ik heb geen idee hoe ik dat doen moet.
Wil/kan iemand mij aangeven hoe ik dat doen moet.??
Bedankt,
Bert
op mijn website draait een slider in de header. Dit ging goed tot ik een upgrade van K2 er op zette. Heb de ontwikkelaar van de template gevraagd en deze gaf aan dat ik K2 naar versie 2.5 moet downgraden.
Ook moet ik het Gantry Framework downgraden.
Ook hier voor geldt: ik heb geen idee hoe ik dat doen moet.
Wil/kan iemand mij aangeven hoe ik dat doen moet.??
Bedankt,
Bert
- Dutchybert
-
Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
-
18 okt 2013 13:53
Hallo,
Is het niet veel gemakkelijker om de backup van je site terug te zetten die je normaal gesproken voor de upgrade hebt gemaakt?
Is het niet veel gemakkelijker om de backup van je site terug te zetten die je normaal gesproken voor de upgrade hebt gemaakt?
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Jelle
-
- Algemeen Moderator
-
18 okt 2013 15:24
Dag Jelle,
dank je wel voor je antwoord. De site is nog niet echt live geweest en ik heb eerst geupdate. Dus er is geen back-up
dank je wel voor je antwoord. De site is nog niet echt live geweest en ik heb eerst geupdate. Dus er is geen back-up
- Dutchybert
-
Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
-
19 okt 2013 18:14
Je zou kunnen proberen om die oudere versies gewoon te installeren, misschien dat dat lukt. Overigens is downgraden in principe niet de juiste manier van werken en vind ik dit een hele slechte suggestie van de templatebouwer. Je moet altijd werken met de allerlaatste versie van een extensie.
Dus je kunt beter overstappen naar een andere en betere template.
Dus je kunt beter overstappen naar een andere en betere template.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
21 okt 2013 09:06 - 21 okt 2013 13:00
Dank je wel voor je antwoord.
Ik heb de pude versie er over heen gezet en dat is gelukt.
Heb daarna uitgebreid met de support afdeling van Templatemonster geschreven. Een andere techneut gaf aan dat er ergens bij het updaten van de K2 component iets fout was gegaan. Ze hebben de tijd van de slider aangepast en nu draait alles weer.
Heb het antwoord van de "nieuwe" techneut maar even gekopieerd.
Ik heb de pude versie er over heen gezet en dat is gelukt.
Heb daarna uitgebreid met de support afdeling van Templatemonster geschreven. Een andere techneut gaf aan dat er ergens bij het updaten van de K2 component iets fout was gegaan. Ze hebben de tijd van de slider aangepast en nu draait alles weer.
Heb het antwoord van de "nieuwe" techneut maar even gekopieerd.
The templates are provided as it is and we do not provide further updates for new versions.
But there are no know issues on updating K2 and you may update it. The only issue that will occur is related to slider - you will need to contact us back so we update your slider module after update.
Currently to change slider speed you need to edit the following file:
/public_html/templates/theme988/html/mod_k2_content/flexslider/default.php
Laatst bewerkt 21 okt 2013 13:00 door Jelle. Reden: qoute code gezet
- Dutchybert
-
Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
-
Tijd voor maken pagina: 0.777 seconden