Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Reclame banner linkbaar per adverteerder
Reclame banner linkbaar per adverteerder
01 nov 2013 11:01
Hallo,
Wij hebben voor onze vereniging een reclame banner. Hier roteren al onze sponsoren.
de banner die we momenteel hebben is alleen link baar naar 1pagina/website.
Ik heb het web afgezocht naar een module die elk plaatje in de banner laat linken naar de website van de sponsor, maar helaas geen een kunnen vinden. terwijl ik deze wel op websites heb voorbij zien komen.
Iemand enig idee?
Dennis
Wij hebben voor onze vereniging een reclame banner. Hier roteren al onze sponsoren.
de banner die we momenteel hebben is alleen link baar naar 1pagina/website.
Ik heb het web afgezocht naar een module die elk plaatje in de banner laat linken naar de website van de sponsor, maar helaas geen een kunnen vinden. terwijl ik deze wel op websites heb voorbij zien komen.
Iemand enig idee?
Dennis
- Debengel
- Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
01 nov 2013 11:47
Heb je al eens naar
deze
gekeken? Is een uitbreiding van de advertentiemodule, dus vermoed dat die het wel kan.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
01 nov 2013 12:11
Hoi Astrid,
Bedankt voor de tip. Deze kunnen we ook goed gebruiken. Maar eigenlijk zoek ik een oplossing voor de de banner boven onze header www.saenden.nl
Bedankt voor de tip. Deze kunnen we ook goed gebruiken. Maar eigenlijk zoek ik een oplossing voor de de banner boven onze header www.saenden.nl
- Debengel
- Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
01 nov 2013 12:14
Ja, dat bedoel ik ook. Maar dan moet je dus adverteerders aanmaken met die logo's en linken naar de websites en dan die module kiezen ipv de standaard advertentiemodule.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Tijd voor maken pagina: 0.673 seconden