Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost uitschakelen tekstverwerker
uitschakelen tekstverwerker
05 nov 2013 13:13 - 05 nov 2013 13:21
Ja, namelijk:
En deze code is nu te zien in de frontend:
Edit Jelle.
Ik heb de code tussen codetags geplaatst, volgende keer graag zelf doen.
Code:
<div class="highlight">
<pre><div id="surveyMonkeyInfo"><div><script src="https://www.surveymonkey.com/jsEmbed.aspx?sm=voXsGTVBH3bX9oRjVE6mPQ_3d_3d"> </script></div>Create your free online surveys with <a href="https://www.surveymonkey.com">SurveyMonkey</a> , the world's leading questionnaire tool.</div></pre>
</div>
En deze code is nu te zien in de frontend:
Code:
<div id="surveyMonkeyInfo"><div><script src="https://www.surveymonkey.com/jsEmbed.aspx?sm=voXsGTVBH3bX9oRjVE6mP
Edit Jelle.

Laatst bewerkt 05 nov 2013 13:21 door frasme.
- frasme
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
05 nov 2013 13:23
Je ziet zelf het verschil ook wel denk ik. Ergens gaat er tussen het kopiëren vanuit surveymonkey en het plakken in je site iets niet goed.
En ik bedoelde eigenlijk een link naar de site waar het niet werkt. Die code werkt, dat had ik al geconstateerd.
En ik bedoelde eigenlijk een link naar de site waar het niet werkt. Die code werkt, dat had ik al geconstateerd.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
05 nov 2013 13:36 - 05 nov 2013 15:08
De link naar de website is:
www.djembebreda.nl
Ik blijf met het probleem zitten dat na het plakken van de code (zowel die van surveymonkey als die van jou) deze na het opslaan of het schakelen tussen tekstverwerkers meteen weer veranderd.
Edit Astrid: Volgende reactie verwijderd omdat dat vragen naar de bekende weg was.
Ik blijf met het probleem zitten dat na het plakken van de code (zowel die van surveymonkey als die van jou) deze na het opslaan of het schakelen tussen tekstverwerkers meteen weer veranderd.
Edit Astrid: Volgende reactie verwijderd omdat dat vragen naar de bekende weg was.
Laatst bewerkt 05 nov 2013 15:08 door Astrid.
- frasme
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
05 nov 2013 15:11
Ik zie helemaal niks op die site. Behalve dat de taalplugin onnodig aan staat, maar die veroorzaakt dit in ieder geval niet.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
-
-
05 nov 2013 15:18
heb je er iets aan als ik je in de backend toelaat?
- frasme
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
05 nov 2013 15:32
Dit is een forum en geen helpdesk, dus je zult het toch zelf met hulp van hier op moeten lossen.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
-
-
05 nov 2013 16:01
Duidelijk! Heb je eventueel nog tips of suggesties voor me? Het blijft toch vreemd dat HTML code die ik gewoon knip en plak direct verandert zodra ik omschakel van teksteditor. En ook als ik na het plakken niet omschakel verandert deze code als ik op wil slaan. Ik snap er niets van.
- frasme
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
05 nov 2013 16:15
Enige dat ik zie is dat er vreemde dingen toegevoegd worden:
bijvoorbeeld. Dus misschien een andere browser proberen of even die link in kladblok zetten en dan goed controleren dat je in je editor precies hetzelfde ziet.
Code:
<div class="highlight">
<pre><
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
-
-
05 nov 2013 16:43 - 05 nov 2013 16:43
met Google Chrome hetzelfde euvel. Link in kladblok gezet en vergeleken met editor: is hetzelfde
Zou er toch iets niet goed zijn ingesteld in JCE?
Zou er toch iets niet goed zijn ingesteld in JCE?
Laatst bewerkt 05 nov 2013 16:43 door frasme.
- frasme
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
05 nov 2013 17:11 - 05 nov 2013 17:13
Het lijkt er op dat ik, ondanks dat JCE als standaard editor is ingesteld, toch steeds de iconen zie van Tiny MCE. Ik realiseer me dat nu pas vanwege een eerdere opmerking van Astrid m.b.t. "toggle editor" boven de knoppenbalk. Ik zie dit niet staan namelijk. Zou het kunnen zijn dat JCE op een of andere manier niet goed is geïnstalleerd en dat mijn pogingen om HTML te kopiëren steeds werden uitgevoerd in Tiny MCE?
Laatst bewerkt 05 nov 2013 17:13 door frasme.
- frasme
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
05 nov 2013 17:18
Dat zou kunnen inderdaad. Ik ben toevallig net met een nieuwe site bezig met een "verse" JCE, en heb nog even gekeken, maar het enige dat je in moet stellen zijn die drie keuzes van mijn eerdere afbeelding. Als je JCE als standaard hebt, kijk dan eens of er bij jou als gebruiker bij de parameters ook "Gebruik standaard" staat bij de editor.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
-
-
05 nov 2013 17:22
Daar was ik ook net achtergekomen. Heb bij de basisinstellingen in mijn profiel de JCE editor aangevinkt en opnieuw geprobeerd. DIT KEER MET SUCCES!!!
Dank je wel Astrid voor jouw geduld en support en nogmaals hulde aan dit forum!!!
Dank je wel Astrid voor jouw geduld en support en nogmaals hulde aan dit forum!!!
- frasme
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
Tijd voor maken pagina: 0.838 seconden