Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost phoca Gallery
phoca Gallery
16 nov 2013 17:55
Hallo Allemaal,
Heb even een vraag aangaande phoca Gallery ik heb mogelijk iets aangepast, en ik kan dit nu niet meer terug vinden? het resultaat is nu dat ik onder mijn foto's geen navigatie meer heb, eerst kon ik nog kiezen om 20 foto's te zien of all maar ik krijg dit niet terug. Zal een snapshot toevoegen ter verduidelijking.
Alvast bedankt..
Greeetzz Fred
Heb even een vraag aangaande phoca Gallery ik heb mogelijk iets aangepast, en ik kan dit nu niet meer terug vinden? het resultaat is nu dat ik onder mijn foto's geen navigatie meer heb, eerst kon ik nog kiezen om 20 foto's te zien of all maar ik krijg dit niet terug. Zal een snapshot toevoegen ter verduidelijking.
Alvast bedankt..
Greeetzz Fred
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.
- FredS59
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
-
phoca Gallery
16 nov 2013 18:38
Bij de opties heb je pagination staan. Standaard staat het zo:
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
phoca Gallery
17 nov 2013 09:30
Dank je wel Astrid, voor je snelle reactie.
Echter had ik dit ook al gevonden maar mij gaat het om het navigatie gedeelte die onder het photo album staat ik heb op het internet een plaatje gevonden zoals het er altijd stond.
Maar dat kan ik dus niet meer terug vinden? en hoe je dit hersteld.
Echter had ik dit ook al gevonden maar mij gaat het om het navigatie gedeelte die onder het photo album staat ik heb op het internet een plaatje gevonden zoals het er altijd stond.
Maar dat kan ik dus niet meer terug vinden? en hoe je dit hersteld.
- FredS59
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
-
phoca Gallery
17 nov 2013 09:54
Kijk eens bij de basis opties van je menu-item.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
-
-
phoca Gallery
17 nov 2013 10:53
Zodan zo simpel... ik heb veel te moeilijk zitten denken.... bedankt voor de hulp. {;>)
- FredS59
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
-
phoca Gallery
17 nov 2013 11:10
Fijn dat het opgelost is.
Dank je wel voor de terugkoppeling.
Je kunt in de toekomst zelf na het terugkoppelen de topic sluiten door op de groene "opgelost" knop te klikken.
Dank je wel voor de terugkoppeling.
Je kunt in de toekomst zelf na het terugkoppelen de topic sluiten door op de groene "opgelost" knop te klikken.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
-
-
Tijd voor maken pagina: 0.712 seconden