Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Problemen bij Akeeba Restore
Problemen bij Akeeba Restore
29 nov 2013 09:55
Hallo forum,
Ik heb een nieuwe website gebouwd online op een eigen domein. Nu wil met gebruikmaking van Kickstart de backup op het uiteindelijke domein plaatsen. Daarbij krijg ik de volgende foutmelding: "Kon /home/p45066/domains/rhodos-deurne.nl/public_html/installation/README.html niet openen om te beschrijven" Als ik in de files ga kijken staat er geen installation/README.html. Dus heb ik deze map handmatig aangemaakt, ondanks het feit dat de rechten op 777 staan krijg ik steeds dezelfde foutmelding. Ik heb reeds tientallen keren op deze manier sites verhuisd, zonder problemen. Wie is bekend met dit "fenomeen"
Alvast bedankt voor het support
Theo
Ik heb een nieuwe website gebouwd online op een eigen domein. Nu wil met gebruikmaking van Kickstart de backup op het uiteindelijke domein plaatsen. Daarbij krijg ik de volgende foutmelding: "Kon /home/p45066/domains/rhodos-deurne.nl/public_html/installation/README.html niet openen om te beschrijven" Als ik in de files ga kijken staat er geen installation/README.html. Dus heb ik deze map handmatig aangemaakt, ondanks het feit dat de rechten op 777 staan krijg ik steeds dezelfde foutmelding. Ik heb reeds tientallen keren op deze manier sites verhuisd, zonder problemen. Wie is bekend met dit "fenomeen"
Alvast bedankt voor het support
Theo
- HYwel
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
-
29 nov 2013 09:59
Akeeba
geeft hier voor geweldige support.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
29 nov 2013 10:11
Hoi Astrid,
Maar Engels is niet mijn sterkste kant, dus hoopte ik eigenlijk op een ervaring op het Forum
Gr. Theo
Maar Engels is niet mijn sterkste kant, dus hoopte ik eigenlijk op een ervaring op het Forum
Gr. Theo
- HYwel
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
-
29 nov 2013 11:15
Hallo Forum,
Het probleem is opgelost. Daarom hier even een terugkoppeling.
Wat heb ik gedaan: De meest recente versie van Kickstart gedownload en hier gebruik van gemaakt. Vervolgens mezelf ervan overtuigd dat Filzila in de binaire modus stond en de backup opnieuw ge-upload. De eerder door mij handmatig aangemaakte installation/Readme.html verwijderd. Daarna opnieuw kickstart geactiveerd, waarna het hele proces naar wens is verlopen
Gr Theo
Het probleem is opgelost. Daarom hier even een terugkoppeling.
Wat heb ik gedaan: De meest recente versie van Kickstart gedownload en hier gebruik van gemaakt. Vervolgens mezelf ervan overtuigd dat Filzila in de binaire modus stond en de backup opnieuw ge-upload. De eerder door mij handmatig aangemaakte installation/Readme.html verwijderd. Daarna opnieuw kickstart geactiveerd, waarna het hele proces naar wens is verlopen
Gr Theo
- HYwel
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
-
29 nov 2013 12:33
Hallo,
Fijn dat het opgelost is.
Dank je wel voor de terugkoppeling.
Je kunt in de toekomst zelf na het terugkoppelen de topic sluiten door op de groene "opgelost" knop te klikken.
Fijn dat het opgelost is.
Dank je wel voor de terugkoppeling.
Je kunt in de toekomst zelf na het terugkoppelen de topic sluiten door op de groene "opgelost" knop te klikken.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Jelle
-
- Algemeen Moderator
-
Tijd voor maken pagina: 0.694 seconden