Skip to main content

Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

opgelost Opmaak mail flexicontact

Opmaak mail flexicontact

29 nov 2013 12:12 - 29 nov 2013 12:28
Ik zit met een kleine uitdaging. Ik wil de opmaak van de mail die aan de gebruiker wordt gestuurd verfraaien. Nu wordt bijna alles aan elkaar geplakt. Ik dacht gewoon gebruik te maken van html tags maar dat geeft niet het effect. Zie voorbeeld
Code:
<p>Beste %V_FROM_NAME%</p> <p>&nbsp;</p> <p>&nbsp;</p> <p>U heeft het volgende bericht gestuurd aan Oogmerk Mari de Greef</p> <p>&nbsp;</p> <p>%V_FIELD1_PROMPT%:%V_FIELD1_DATA%</p> <p>&nbsp;</p> <p>%V_FIELD2_PROMPT%:%V_FIELD2_DATA%</p> <p>&nbsp;</p> <p>%V_FIELD3_PROMPT%:%V_FIELD3_DATA%;</p> <p>&nbsp;</p> <p>%V_FIELD4_PROMPT%:%V_FIELD4_DATA%</p> <p>&nbsp;</p> <p>%V_FROM_EMAIL%</p> <p>&nbsp;</p> <p>%V_MESSAGE_PROMPT%:%V_MESSAGE_DATA%</p>

Geeft als resultaat

Beste XXXX
U heeft het volgende bericht gestuurd aan Oogmerk Mari de Greef Adres:###park 18 Postcode:5#####C Woonplaats:V######;
Telefoonnummer:06XXXXXX
###@###.com
Bericht:En de zevende test dus niks mee doen. Ik ben bezig met de opmaak van de mail aan de bezoeker van de website.
Wij zullen binnen 2 werkdagen uw vraag beantwoorden of contact met u opnemen; Met vriendelijke groet, Team Oogmerk #####

Iemand een idee waar of op welke wijze ik dat dan wel voor elkaar kan krijgen?

Alvast bedankt.

Edit Jelle.D: Ik heb de code tussen codetags geplaatst, volgende keer graag zelf doen.
Laatst bewerkt 29 nov 2013 12:28 door Jelle.
  • Arbmil
  • Arbmil's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL

Opmaak mail flexicontact

29 nov 2013 13:03
Hallo,

Dit kan je toch gewoon regelen in je teksteditor?
Of probeer het eens met de
Code:
<br /><br />
tags.

Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens.
Vragen uitsluitend via dit Forum.
Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
  • Jelle
  • Jelle's Profielfoto
  • Algemeen Moderator
  • Algemeen Moderator

Opmaak mail flexicontact

29 nov 2013 13:14
Jelle, ik heb het gevonden. Ik had HTML uitgeschakeld om spam te voorkomen maar nu ik HTML aanzet gaat het wel goed. En of je nu html aan of uitzet maakt geen verschil want hij maakt toch hyperlinks. Nog bedankt in ieder geval. Ik heb nog wel een andere flexicontact vraag maar daar maak ik wel een nieuw topic voor.
  • Arbmil
  • Arbmil's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
Moderators: JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.645 seconden
Gemaakt door Kunena

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie